Längtar till snö och röda kinder.
Längtar ni med?
in och skåda dom vackra snö bilderna, som får er skrika av kyla och glädje!
julenstid.blogg.se
lägg gärna en kommentar om ni tycker om inlägget.
Jovisst det är skitkul att behöva skotta snö, lägga nästan 2000:- mer i månaden för att ha det varmt och skönt i huset.
Det är skoj att behöva klä på barnen en massa kläder bara för att köra dom 10 minuter bort till dagis samt behöva skrapa is på bilrutan innan vi kommer iväg , och ja det är underbart med alla blöta kläder som man får ta hand om.
Ja herregud vad jag längtar till vintern! Det är lätt min favorit årstid :)
Jovisst det är skitkul att behöva skotta snö, lägga nästan 2000:- mer i månaden för att ha det varmt och skönt i huset.
Det är skoj att behöva klä på barnen en massa kläder bara för att köra dom 10 minuter bort till dagis samt behöva skrapa is på bilrutan innan vi kommer iväg , och ja det är underbart med alla blöta kläder som man får ta hand om.
Ja herregud vad jag längtar till vintern! Det är lätt min favorit årstid :)
Nämen huvva....
Snart väntar typ 5 jävla månader med snö....o det känns inte ett dugg lockande....