• Anonym (tomasi)

Prostataorgasm fantastiskt!

Har för första gången fått uppleva en prostataorgasm och det var den mest fantastiska orgasm jag någonsin fått! vanlig orgasm bleknar i jämförelse. Så stark och lång.
    Jag är så lycklig att min tjej älskar att ge mig detta. Hon använder en buttplugg med vibrator.
    Tjejer, bjud era killar på en fantastisk resa ikväll och ni killar var inte så skraja för att få något i rumpan.
    Trevlig helg!

• Svar på tråden Prostataorgasm fantastiskt!
  • Anonym (K)

Grattis :) 

Jag tjatar och tjatar att min ska våga testa, men hittills är han lite rädd, verkar det som - det kanske lossnar senare...

• Anonym (tomasi)

Finns verkligen inget att vara rädd för. Han kommer inte att vilja ha något annat efter första orgasmen haha.
    Själv bara längtar jag till ikväll när tjejen tar fram den där stora vibrerande pluggen.

• Doctor Why

Jag instämmer.

En sådan orgasm är väääldigt skön.

Vill du ha riktigt skönt så rekomenderar jag en vibrerande prostatastav.

Jag hoppas att era tjejer vill hjälpa er.

• Anders 386

Jag har försökt, men jag når liksom inte enda fram till orgasm även fast jag testat.
    Men vi funkar ju lite olika. Kanske ska försöka hitta bättre "verktyg".
    Men jag skulle aldrig få min fru till såna lekar, det är sånt jag får smyga med när jag är ensam.

• Anonym (tomasi)

Så var det för mig med, att jag inte kom när jag testade själv. Tog mod till mig o frontade tjejen, inga problem där!

Allt blev såå skönare när någon annan gör det och att man vet att hon gillar det.

Och nog är det väl så att många tjejer gillar att ge sin kille njutning på detta sätt?

• Anonym (Nyfiken)

Fick du utlösning också eller var det en "torr" orgasm? Hur länge tog det innan du kom? Hur många gånger har du försökt på egen hand utan att lyckas? Med vibrator då också?

• Doctor Why

Jag har aldrig lyckats få en torrorgasm.
    Det som krävs för mig är smårunka och att trycka staven mot prostatan ett bra tag innan orgasmen kommer. När det går så rör jag inte kuken alls och prostatavätska/sperma sipprar ut.

• vargveum
    Anonym (tomasi) skrev 2014-10-03 15:22:48 följande:

Har för första gången fått uppleva en prostataorgasm och det var den mest fantastiska orgasm jag någonsin fått! vanlig orgasm bleknar i jämförelse. Så stark och lång.

Jag är så lycklig att min tjej älskar att ge mig detta. Hon använder en buttplugg med vibrator.

Tjejer, bjud era killar på en fantastisk resa ikväll och ni killar var inte så skraja för att få något i rumpan.

Trevlig helg!

Är det en vibrator avsedd just för prostatastimulering eller en standard unisexmodell? Är ickså sugen på att prova detta.
  • Anonym (tomasi)

Hon använder en standard buttplugg, tror storleksmässigt en mellanmodell. Med vibrator. Funkar väldigt bra. Låt tanken sjunka in. Det är en mycket starkare känsla än en vanlig orgasm.

• vargveum
    Anonym (tomasi) skrev 2014-10-04 09:49:16 följande:

Hon använder en standard buttplugg, tror storleksmässigt en mellanmodell. Med vibrator. Funkar väldigt bra. Låt tanken sjunka in. Det är en mycket starkare känsla än en vanlig orgasm.

Tack! Köpte en Analfantasy Prostate vibe. Har kört ett par ggr solo, lustig känsla men jäkligt skönt. Har även kört med partner några ggr men det var jag som manövrerade den...

Sen har jag kört det PÅ partner (kvinnlig) npgra gånger och den går hem bra där med kan jag säga, både analt och vaginalt.

Bra investering!
Svar på tråden Prostataorgasm fantastiskt!