• Green Cargo

    Män i trosor

    Hej!
    Jag har ett litet problem typ, det att jag gillar att ha på mig trosor pga det sköna materialet. Kan vara hipsters eller funktionsunderkläder. Är det här vanligt bland killar? Jag tycker att tjejers trosor/ hipsters är både skönare och snyggare än killars kallingar... Har inte berättat för min partner om detta, är skraj för att bli tagen för pervers. Jag är ingen snusk, gillar bara materialet helt enkelt.

  • Svar på tråden Män i trosor
  • Herr Da

    Hej!

    Jag tycker inte du ska vara rädd för att ta upp det med din partner, bara se till att välja ett tillfälle som känns rätt, och när ni känns nära varandra, om det är så att du vill ta upp det. Jag tror inte att de flesta skulle uppfatta det är en så stor grej.

  • Alexandre Nayle

    Ha på dig vad du vill men jag tycker att det känns som en fett onödig grej att öht berätta om för sin partner. Vad vinner du på det, liksom? Vad vinner hon på det? Vad vann jag på att få denna information?...

  • Anonym (moki)

    Har vart fascinerad av trosor o mååånga år fast mer som en sexuell grej. Fast springer gärna i tjejtights och funktionstrosor då jag tycker dom e skönare. Och ja min tjej vet detta och accepterar det

    Har haft sex med henne många gånger då jag haft trosor på mej tex

  • Anonym (Kevin)

    Jag tycker också trosor är betydligt skönare än kallingar. Jag sitter lite i samma sits som du och vågar inte berätta detta för min sambo då jag inte vet hur hon skulle reagera. En gång på fyllan så byt lånade vi varandras underläder som en rolig grej. Det avr så sjukt upphetsande att hon ville det men längre än så tog vi aldrig det. Är lite för blyg för att berätta min last som jag har för trosor.
    Men det är det bästa plaget helt klart.

  • Green Cargo

    Tack för ditt inlägg Kevin. Att ha det som en "hemlighet" och bli avslöjad skulle få mig o skäms tror jag... men samtidigt är jag för feg för att berätta.
    Har dock börjat exponera trosorna/ funktionsplaggen i min byrålåda, lite som jag "glömt" o gömma dem, hoppas min partner är förlåtande. ;)
    Dessa gillar jag, ganska neutrala också! :) http://www.sportamore.se/produkt/61318-craft-new-cool-boxer-mesh-w-w-rosa och http://shop.pierrerobert.se/sport-boxer-svart/p/439 

    Varför så förbannande en del??? :(

  • Anonym (Idag har jag trosor)

    Hej ????

    Jag har aldrig tänkt på det där med män som älskar att använda damtrosor, men jag hade slut på rena kalsonger igår kväll ???? så jag körde en maskin med kalsonger igår kväll men vi somnade ifrån den så inga torra kalsonger fanns, men frugan sa att du kan ju alltid låna ett par av hennes trosor, sådana hudfärgade lite större modell för hon trodde inte att jag skulle passa så bra i stringtrosor. Okej så på med trosor och byxor och iväg. Men jäklar vad mysiga dessa trosor är och vännen i byxan verkar med gilla läget med trosor. Kuken ställer sig med jämna mellanrum för det är så lent och skönt i trosan, blir kåt av att använda hennes trosor, är det fler än jag som har använt trosor och blivit kåt av det?

  • Anonym (Johan)

    När jag var yngre tände jag på sexiga damunderkläder i silkiga material. lekte med min partners sexiga underkläder och köpte själv. Smög med det men blev påkommen - det blev ett himla liv, det var inget min partner respekterade. Hon har lite svårt att acceptera sånt som är utanför "boxen".

    Numera tänder jag inte direkt på det - men jag har fastnat för dom härliga materialen. Senaste åren har jag alltid använt kalsonger i microfiber. Inte lätt att hitta snygga modeller, men det finns. Jag tycker microfiber är mycket skönare än bomull. Svalare o tunnare och en skönare känsla. har lekt lite med tanken att köpa trosor o testa, finns ju neutrala utan spets - men jag misstänker att det blir dåligt med plats för paketet.. Men trosorna är ju annars mycket billigare än kalsonger i samma material. 

  • Anonym (Trosmannen)

    Jag älskar trosor, särskilt i spets. När jag använder kalsonger blir det bara string eller sexiga spetskalsonger.

  • Sam Ståhl

    Jag använder funktionsmaterial i en hel del kläder och trivs mycket bra i det. Mjukt och behagligt och sensuell känsla.

    Tycker plagg som tight sittande funktions träningströjor, cykelkläder i lycra, träningstights (helst med kompressioneffekt), nylonstrumpor och andra mjuka smidiga plagg som sitter tight på kroppen är väldigt sensuellt.

    Rekommenderas varmt att testa om du tror att du skulle gilla det.

    Jag har en del underkläder i microfiber vilket är mycket behagligt.

    På bilden mina ben i härliga Danskins ultra shimmery, trevliga glansiga nylonstrumpor som får mig att njuta!

  • Anonym (Hmm)

    Nu är det så att inga RIKTIGA män klär sig i trosor.
    Punkt slut!

Svar på tråden Män i trosor