• Tina426

Vart går båten cinderella från i stockholm?Ska åka tåg dit men vet ej vart jag ska hoppa av!

Hej!

Ska resa till Mariehamn i mars och ska åka tåg från övik till stockholm, funderar nu på vart i stockholm hoppar man av tåget? För att komma med båten?

Finns ngr destinationer att välja på när man ska boka tåg resan!

kramar Martina!

• Svar på tråden Vart går båten cinderella från i stockholm?Ska åka tåg dit men vet ej vart jag ska hoppa av!
  • Viktoria74

Stockholms central. Sen får du ta dig därifrån till hamnen som är vid Slussen ungefär.

• Madge

Du får väl åka till Stockholms station och sen åka tunnelbana. Vart kommer jag inte ihåg....

• Elut

Cinderella, visst är det Vikings nya båt??

Då ska du åka till Stockholms Central och sedan tunnelbana till Slussen. Båten går från Danvikstull.

• sisley

Tunnelbana till Slussen sedan vilken buss som helst från stora bussterminalen till Danvikstull. Därifrån ser du båtarna. Trevlig resa!

• gäst

Från T-centralen till SLussen och från Slussen till Danvikstull.

Från Slussen torsdag 16 februari kl 14:15 till Danvikstull ca kl 14:19

Ta buss 402 från Slussen mot Kvarnholmen.
    Den går från Slussen 14:15.
    Du är framme vid Danvikstull ca 14:19.

Restid 4 minuter.

Trevlig resa!

• Tina426

Vet ni hur länge man räknas som ungdom, när man bokar en tågbiljett?

• Tina426

Vet ni hur länge man räknas som ungdom, när man bokar en tågbiljett?

• Karpet

Fram till att man fyllt 26 är man ungdom.

Själv hade jag tagit tåg till t-cetralen och sedan en taxi till båten. Kostar ofta 110:- inom stan.

• Sarah 28

Det absolut lättaste är att gå ut genom stora entrén på centralen och ta 53:an mot Henriksdalsberget (Ibland Finnberget). Den går alldeles utanför och stannar vid hållplats Londonviadukten. De flesta busschaufförer lägger till "VikingLine-terminalen" när de ropar ut hållplatsen.
    Från centralen till Londonviadukten tar det runt 20-25 minuter.

Svar på tråden Vart går båten cinderella från i stockholm?Ska åka tåg dit men vet ej vart jag ska hoppa av!