min kille slängde grus och sand i mitt barns ansikte och ögon, vad ska jag göra??
Ja, ungefär som rubriken lyder, så var jag och min kille ute på lekparken igår och min 3 årige son var också med. Han är busig min son och är ganska så trotsig i vissa lägen. Min kille har jag träffat i 5 månader, han älskar min son och de går mycket bra ihop och jag litar på han till 150%.
Så igår när vi var på lekparken, så kastade min son sand och grus på honom, han sade till, men min son fortsatte och slutade inte. Rätt som det var, så tog min kille lite sand och grus i sin hand och slängde tillbaka på min son. Inte hårt eller omdömeslöst, utan mer för att markera. Det som dock inte var tänkt, var att min son skulle få det i munnen och ögonen, så han blev jätte ledsen.
Jag såg på min kille att han ångrade sig djupt, direkt efter han gjort det och han bad om ursäkt och var medveten om att han gjort fel. Han är INGEN som slår barn eller den biten, men jag undrar mer hur man ska reagera??
De är kompisar igen och min son fick inga "men" eller liknande och de älskar varandra som de gjorde innan + att min kille sade förlåt flera gånger till både mig och min son......