• atensd87

menar han droger el inte

Min kille råkade glömma stänga av sin Facebook. Kollade i inbox. Då hade en skickat å frågat om han möjligen sålde lila. Va Fan e Lila? Min kille skickade tillbaka....nej bara gröna ängar å bruna stränder.. ge mig ditt nr. Var han ironisk eller menar han hasch?

• Svar på tråden menar han droger el inte
  • Carnitas

Hasch är inte lila.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Anonym (duuude)

din kille säljer förmodligen hash = brunt och gräs = grönt. 

lila = någon rolig ecstasy kanske

• Carnitas
    atensd87 skrev 2014-10-04 22:59:52 följande:
    Vad e lila då?

Du kan ju fråga.
    Men du kanske inser att du kränkt hans integritet.
    Även om du inte inser detta, så lär han upplysa dig om detta.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • atensd87

Ni är helt hundra på att gröna ängar å bruna stränder e"slangord" för hasch o m? Blir så jävla förbannad. 2 småbarn o snart 30 år. .

• Anonym (duuude)

har svårt att se vad det annars skulle vara, vi frågar "har du en grön tröja?" om vi vill ha lite majja... 

det vore ju synd om det var så, beklagar isf TS.

• Anonym (blondin dum)

Bra kap TS!!

fick du honom via ett kellogs fling paket..

Förr eller senare.. Hej vi är från Polisen och har order från åklagaren att göra husrannsakan och du ska följa med.. Vi vill höra dig!!

Finns det sen barn i hemmet.. Så får du tala med Socialtjänsten för polisen gjort en orosanmälan om att barn far illa!! O så kommer prussiluskan och tittar på ert hem..

Svar på tråden menar han droger el inte