Min sambo verkar inte vilja vara med mig.
Han är bortrest i arbetet mycket, jobbar dock inte hela tiden han är bortrest. Han har även lediga helger och lediga kvällar. Han vill inte ha sex mer än kanske var tredje månad (har varit så i ett år).
Jag tror han träffar eller snackar med någon ny tjej, men det kan jag inte bevisa. Jag tror det är online, men jag kollar ju inte hans dator. Skulle jag göra det skulle jag inte hitta något då han har allt krypterat osv.
Han kan tycka det är jobbigt att jag vill prata varje dag, han tycker det räcker med "älskar dig, saknar dig"
Då vi träffas sitter han med sin dator och smartphone.
Vi gör ingenting tillsammans, mer än ser en film och bråkar om att jag tycker att han är så känslokall. Han pussar mig på kinden, inte munnen.
Jag har förklarat att jag inte klarar mer, känner mig okvinnlig, osexig, ointressant. Jag känner mig desperat att nå fram till honom.
Har provat att skita i att höra av mig, då blir han glad, och tycker det är skönt att jag varit så trevlig på sistone. (då har vi alltså inte alls haft kontakt dessa dagar, så snäll = jag är tyst)
Har provat resa bort i flera veckor på semester och prioritera våra barn (ja!!! vi har barn, han umgås inte med dem heller), då är han ofta väldigt intresserad i tre dagar efter att vi kommit hem, sedan återgår det till samma mönster.
Jag orkar inte mer. Det går inte att prata med honom, för han tycker bara att jag är negativ. ska tilläggas att hans sexuella behov var enormt för några år sedan, har alltid varit.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-05 11:48
"älskar dig, saknar dig" är då alltså på sms. Då tycker han man pratat klart.