Om killen säger åt dig att klä av dig naken och hämta ett glas vatten
Hur reagerar du, kvinna, om din kille en tråkig Lördagskväll säger åt dig att klä av dig naken och hämta ett glas vatten åt honom?
Hur reagerar du, kvinna, om din kille en tråkig Lördagskväll säger åt dig att klä av dig naken och hämta ett glas vatten åt honom?
Jag hade svarat att han kunde klä av sig naken o hämta glaset själv.
Jag är antagligen redan naken, men undrar nog varför han vill ha vatten och inte öl.
Jag hade skrattat åt honom, för jag hade inte tagit honom på allvar iaf. Min kille skulle nämligen aldrig säga så om fet inte vore på skämt (om ens då).
Jag hade skrattat åt honom, för jag hade inte tagit honom på allvar iaf. Min kille skulle nämligen aldrig säga så om fet inte vore på skämt (om ens då).
Svarade "Vet ej", men egentligen skulle jag velat svara: "Det beror på". Fast mest av allt kan jag verkligen inte se min man säga detta. Han är inte så befallande av sig....
Men ja, om han hade sagt det så beror det på situationen. Men hade det inte varit för att det var en väldigt olämplig situation (alternativt att jag var på dåligt humör), så hade jag säkert gjort det...
Hade dock absolut inte blivit kränkt och inte sur heller. Men eventuellt inte varit så sugen alltså.
Jag hade nog skrattat till lite och hämtat ett glas vatten till honom fullt påklädd.
Jag är antagligen redan naken, men undrar nog varför han vill ha vatten och inte öl.
Beroende på hur han säger det kan resultatet bli allt från att jag häller vattenglaset i skrevet på honom till att jag går in i klädkammaren och tar på mig något intressant.
Som sagt, är det spänning de vill ha så får man ju inte vara alltför förutsägbar...
Jag hade svarat att han kunde klä av sig naken o hämta glaset själv.
Beror lite på, antingen skulle jag skratta åt det uppenbara men lite dåliga skämtet, eller kolla om han har feber som får honom att säga konstiga saker.
Vore jag på leksamt humör skulle han plötsligt vara uppbunden i en hogtie, möjligen skulle han vara naken och så kunde jag möjligen bjuda på vatten när han ändå sitter uppbunden lite fint.
Hmm beror helt på hur han säger det. Jag har avbrutit sex en gång för jag blev ombedd att göra en kopp te och det gick jag och försökte göra, gick sådär bra med en retsam man som tog på mig samtidigt, men jävlar att jag fan försökte fylla vattenkokaren och sätta på och sen även göra te. Nå det blev te till slut ändå.
Vissa människor så vet man exakt vad röstläget menar oavsett vilka ord de använder.
Hade han bara försökt beordra mig och tro att han var nån gud, så ja jag hade tagit av mig naken och ja jag hade hämtat vatten och ja han hade fått det över sig, varmt jävla vatten rakt i skrevet om jag u inte visste att han avskydde kallt vatten mer, för då hade han fått kallt vatten över sig istället. Alternativt så hade jag klätt av mig och lämnat rummet och helt enkelt gått och tagit på mig andra kläder och gjort något annat och jag hade tagit med mig ett glas vatten till mig själv vart jag nu än gick. Kanske gått tillbaka, druckit upp vattnet framför killen och sen lämnat rummet igen.
Mycket beror på vilket humör jag själv är på och som sagt hur och med vilket tonfall han säger det. det hade i min värld kunnat bli en riktigt rolig grej av det hela, jag gillar humor helt enkelt.
Min första kille uttryckte sig en kväll såhär: "Stäng fönstren, hämta en trasa och kom hit naken, utan diskussion!" (direkt citat) Han var väldigt dominant av naturen och jag lydde... Det var oförglömligt :)
Hämtar vatten + glidmedel och min stora dildo som jag sedan kör upp i x på honom