• Esoada

Mamman och barnets relation

Är orolig för att mitt barn inte kommer gilla mig
    Eller att jag själv inte kan knyta an till barnet
    Tänk om det känns helt overkligt att man fått barn att man inte kan ta in det?
    Eller så om man är missnöjd med barnet på något sätt...
    Är det någon här som varit med om att ens barn inte verkar gilla en, inte vill kramas?
    Tänk om barnet har en elak personlighet, eller får det som vuxen (typ som Breivik) vad gör man då?
    Några tankar på det här? Tacksam för svar

• Svar på tråden Mamman och barnets relation
  • katherine1985

du behöver inte känna så du kommer få massa stöd..inga barn kommer med en bruksanvisning under armen och ingen föds med att veta hur man ska vara som förälder visa kan vara jättebra förbereda och tror sig veta allt men alla barn är annorlunda. Ha tillit på dig själv allt kommer gå bra. Kram

• helene 355

vad spela de för roll, du skulle väl adoptera bort ditt barn i ett annat land??

• sextiotalist

Har ett barn som inte gillat kramas så mycket, en mysig tonåring har jag det idag

• Esoada
    katherine1985 skrev 2014-10-05 19:05:30 följande:

du behöver inte känna så du kommer få massa stöd..inga barn kommer med en bruksanvisning under armen och ingen föds med att veta hur man ska vara som förälder visa kan vara jättebra förbereda och tror sig veta allt men alla barn är annorlunda. Ha tillit på dig själv allt kommer gå bra. Kram

Ja, det är bra att man hittat stöd Flört
Svar på tråden Mamman och barnets relation