TJEJER: Konstigaste stället ni fått stånd på
Halloj brudar,
Här kommer en riktigt manlig fråga. Skulle vilja veta det konstigaste stället ni fått stånd på. Typ på jobbet, framför nån manlig kollega, i busskön...
Halloj brudar,
Här kommer en riktigt manlig fråga. Skulle vilja veta det konstigaste stället ni fått stånd på. Typ på jobbet, framför nån manlig kollega, i busskön...
Nog för det nya genuslösa samhället med "hen" och andra hittepågrejor, men jag har aldrig träffat en kvinna som fått stånd, nånsin, nånstans.
Tycker du att du är lustig eller vad är meningen med detta? Tråkig humor isåfall.
Nog för det nya genuslösa samhället med "hen" och andra hittepågrejor, men jag har aldrig träffat en kvinna som fått stånd, nånsin, nånstans.
Tycker du att du är lustig eller vad är meningen med detta? Tråkig humor isåfall.
Spännande tråd....tjej med stånd? :-/
Jag kommer tyvärr rapportera dig också. Och du borde verkligen läsa på!
Tjejer kan få stånd!
http://www.expressen.se/halsoliv/kan-tjejer-ocksa-fa-stand/
så kom inte här och spela Allan. för du är OT och bryter mot Familjelivs regler.
Blir så arg!!
Nog för att klitoris blir lite styvare men kallar du det stånd alltså?
TS skrev att det var en manlig fråga. Det är det ju inte om han/hon menar kvinnlig erektion.
Kvinnor har inte manligt stånd, nej.
Stånd är inte heller vad man kallas kvinnlig upphetsning vanligtvis. Hittar inga vetenskapliga artiklar även om en argsint här inne länkade till en skvallerblaska från 2005.
Eller menar TS att sexfrågor över lag är manligt?
Isf hello och välkommen till 2014.
HAHAHAHAHA älskar sådana frågor och denna lustiga humor.
Hahaha, ja massvis med gånger! Fördelen med att vara tjej är att det inte syns när man får "stånd"
Jag kommer tyvärr rapportera dig också. Och du borde verkligen läsa på!
Tjejer kan få stånd!
www.expressen.se/halsoliv/kan-tjejer-ocksa-fa-stand/
så kom inte här och spela Allan. för du är OT och bryter mot Familjelivs regler.
Blir så arg!!
Jag har ingen konstig humor, det var en helt seriös fråga. Ni lär väl märka om ni blir upphetsade och börjar omevetet gnida er mot nånting. Eller?
Det är väl som vissa killar som börjar trycka sig mot saker omedvetet när de får stånd.
Som sagt, kom inte och säg att tjejer inte får stånd. Ren lugn!