• Anonym (Greger Slurpstich)

TJEJER: Konstigaste stället ni fått stånd på

Halloj brudar,
    Här kommer en riktigt manlig fråga. Skulle vilja veta det konstigaste stället ni fått stånd på. Typ på jobbet, framför nån manlig kollega, i busskön...

• Svar på tråden TJEJER: Konstigaste stället ni fått stånd på
  • Anonym (Kvinna all the way)

Nog för det nya genuslösa samhället med "hen" och andra hittepågrejor, men jag har aldrig träffat en kvinna som fått stånd, nånsin, nånstans.

• Anonym (Boring...)

Tycker du att du är lustig eller vad är meningen med detta? Tråkig humor isåfall.

• Elake
    Anonym (Kvinna all the way) skrev 2014-10-06 11:56:36 följande:

Nog för det nya genuslösa samhället med "hen" och andra hittepågrejor, men jag har aldrig träffat en kvinna som fått stånd, nånsin, nånstans.

Anonym (Boring...) skrev 2014-10-06 11:59:03 följande:

Tycker du att du är lustig eller vad är meningen med detta? Tråkig humor isåfall.

SKulle ni kunna svara på frågan eller??!! Istället för att leka besserwisser.
    Blir rapport på er två
    Elake skrev 2014-10-06 12:12:13 följande:
    Anonym (Boring...) skrev 2014-10-06 11:59:03 följande:

SKulle ni kunna svara på frågan eller??!! Istället för att leka besserwisser.
    Blir rapport på er två
    Hitta gärna en som kan svara på frågan när kvinnan någonsin får stånd. Jag är väldigt intresserad av det nämligen.

Borde vara du som anmäls som hotar med att anmäla motfrågor på helt uppenbara felaktigheter i en TS-fråga.

TS är ute och cyklar, ge denne stödhjul innan du börjar klaga på andra.
  • Elake
    Anonym (Kvinna all the way) skrev 2014-10-06 12:18:35 följande:
    Hitta gärna en som kan svara på frågan när kvinnan någonsin får stånd. Jag är väldigt intresserad av det nämligen.

Borde vara du som anmäls som hotar med att anmäla motfrågor på helt uppenbara felaktigheter i en TS-fråga.

TS är ute och cyklar, ge denne stödhjul innan du börjar klaga på andra.

Jag kommer tyvärr rapportera dig också. Och du borde verkligen läsa på!
    Tjejer kan få stånd!
    http://www.expressen.se/halsoliv/kan-tjejer-ocksa-fa-stand/

så kom inte här och spela Allan. för du är OT och bryter mot Familjelivs regler.
    Blir så arg!!

• LaLola

Nog för att klitoris blir lite styvare men kallar du det stånd alltså?

TS skrev att det var en manlig fråga. Det är det ju inte om han/hon menar kvinnlig erektion. 
    Kvinnor har inte manligt stånd, nej.

Stånd är inte heller vad man kallas kvinnlig upphetsning vanligtvis. Hittar inga vetenskapliga artiklar även om en argsint här inne länkade till en skvallerblaska från 2005.

Eller menar TS att sexfrågor över lag är manligt?
    Isf hello och välkommen till 2014.

• Anonym (Haha)

HAHAHAHAHA älskar sådana frågor och denna lustiga humor.

• Kräk

Hahaha, ja massvis med gånger! Fördelen med att vara tjej är att det inte syns när man får "stånd"

• smulpaj01
    Elake skrev 2014-10-06 12:22:05 följande:

Jag kommer tyvärr rapportera dig också. Och du borde verkligen läsa på!

Tjejer kan få stånd!

www.expressen.se/halsoliv/kan-tjejer-ocksa-fa-stand/

så kom inte här och spela Allan. för du är OT och bryter mot Familjelivs regler.

Blir så arg!!

Okej menar du så. Då är svaret enbart när jag har sex med en man, aldrig någonsin annars!
  • Anonym (Greger Slurpstich)

Jag har ingen konstig humor, det var en helt seriös fråga. Ni lär väl märka om ni blir upphetsade och börjar omevetet gnida er mot nånting. Eller?

Det är väl som vissa killar som börjar trycka sig mot saker omedvetet när de får stånd.

Som sagt, kom inte och säg att tjejer inte får stånd. Ren lugn!

Svar på tråden TJEJER: Konstigaste stället ni fått stånd på