• jesper_78

Har du fått orgasm av att suga kuk?

Ett ex till mig brukade få orgasm av att suga kuk. Ibland pullade hon samtidigt, men ibland räckte det med att jag sprutade henne i munnen. Helt underbart att hon njöt så. Men jag har inte träffat någon efter det som kommit av bara kuksugning... Så hur är det med er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du fått orgasm av att suga kuk?
  • Lever så

Alltså det är väldigt konstig definition av att komma av kuksugning när ett av alternativen är att jag onanerar samtidigt? Om jag pullar och suger kommer jag ju strikt av pullandet även om jag blir vansinnigt kåt av att suga.

never a failure always a lesson
  • Vaken
    Lever så skrev 2014-10-06 18:51:27 följande:

Alltså det är väldigt konstig definition av att komma av kuksugning när ett av alternativen är att jag onanerar samtidigt? Om jag pullar och suger kommer jag ju strikt av pullandet även om jag blir vansinnigt kåt av att suga.

Håller med dig!

Inte säger jag att jag får orgasm av att prata i telefon, eftersom jag fått det pga att jag onanerat samtidigt.
  • NYC

min gissning är att hon fejkade för att "göra lidandet " kort..

enda gången jag har "fått orgasm" av att suga kuk är när jag fejkat det.
    För att sexet var så dåligt att jag ville avsluta det,  han kunde helt enkelt inte ens få mig att komma även om jag ville. tex för hårdhänt eller bara dunkar på...

och nej det är inte bara jag som har gjort så... om ngt är för bra för att vara sant så brukar det vara det...  kan du komma av att slicka en tjej & inte få ngn stimuli själv?

kanske fejkade inte ditt ex, men jag har aldrig hört talas om att man kommer bara av att tillfredställa ngn annan.  alla tjejer jag har hört göra så har gjort så för att de visste att de inte skulle få orgasm ändå.  men kanske? - alla är vi olika,

• Cecese

Nej, men jag har varit nära. Om jag hade smekt mej själv samtidigt så hade jag garanterat kommit. Jag vågar dock inte göra det för risken är stor att jag råkar göra killen illa för jag försvinner in i en annan värld när jag kommer. Inte så sexigt om jag råkar bita till

• Anonym (Absolut möjligt)

Är man men varit med om det tillsammans med två olika kvinnor, i båda fallen i samband med sex på det d/s tema. Sex på det temat innebär ju att hjärnan är med på ett helt annat sätt, d.v.s. att ta min kuk i munnen har en helt annan betydelse än att "bara" ta den i munnen, den som varit med om sex på det temat vet vad jag menar.

Hur vet jag att de inte fejkade? Enkelt, i båda fallen hade jag, som man har i den typen av sex en fullständig koll på när och hur hon kommer. I det ena fallet var det dessutom frågan om en fontänorgasm.

• nickname01
    Cecese skrev 2014-10-06 21:49:13 följande:

Nej, men jag har varit nära. Om jag hade smekt mej själv samtidigt så hade jag garanterat kommit. Jag vågar dock inte göra det för risken är stor att jag råkar göra killen illa för jag försvinner in i en annan värld när jag kommer. Inte så sexigt om jag råkar bita till

Din omtänksamhet gör mig rörd...tänk att prioritera att inte bita till före att komma heder åt dig!!
    Volvo cutis
  • Anonym (Hanen)

De flesta kvinnor jag varit med kommer enbart av att suga min kuk!

• Cecese
    nickname01 skrev 2014-10-07 15:21:34 följande:
    Din omtänksamhet gör mig rörd...tänk att prioritera att inte bita till före att komma heder åt dig!!
    Haha, ja det är ju ganska färdigsexat om jag råkar bita till Just med den killen så hade jag oftast fått komma en handfull gånger eller mer redan innan jag började suga så jag var rätt nöjd för stunden och vill bara ge njutning tillbaka Om jag inte skulle ha kommit före så vet jag att jag att han skulle gett mej njutning tillbaka efteråt

Nej, men allvarligt så har jag testat några gånger att både få och ge njutning samtidigt och det funkar inte. Jag kan bara koncentrera mej på en sak i taget tyvärr. Det funkar en stund men ju närmare orgasmen jag kommer desto svårare blir det. 
  • nickname01
    Cecese skrev 2014-10-07 16:12:36 följande:

Haha, ja det är ju ganska färdigsexat om jag råkar bita till Just med den killen så hade jag oftast fått komma en handfull gånger eller mer redan innan jag började suga så jag var rätt nöjd för stunden och vill bara ge njutning tillbaka Om jag inte skulle ha kommit före så vet jag att jag att han skulle gett mej njutning tillbaka efteråt

Nej, men allvarligt så har jag testat några gånger att både få och ge njutning samtidigt och det funkar inte. Jag kan bara koncentrera mej på en sak i taget tyvärr. Det funkar en stund men ju närmare orgasmen jag kommer desto svårare blir det. 

Intressant du skriver det. Jag har hört det från fler kvinnor (trots bra multitaskförmåga) även kvinnor som älskat 69an med underligt nog . Men att förlora kontrollen vid orgasm är ju sjukt sexigt och attraktivt!
    Volvo cutis
  • Cecese
    nickname01 skrev 2014-10-07 16:19:00 följande:
    Intressant du skriver det. Jag har hört det från fler kvinnor (trots bra multitaskförmåga) även kvinnor som älskat 69an med underligt nog . Men att förlora kontrollen vid orgasm är ju sjukt sexigt och attraktivt!
    Jag har förstått att det är uppskattat, iaf av de få jag varit med. Killen märker garanterat om jag kommer eller inte, om han behöver fråga så är svaret nej Dock för att jag ska komma dit måste jag känna mej helt trygg med killen och det tar ett tag att bygga upp den tilliten. 
  • nickname01
    Cecese skrev 2014-10-07 17:52:39 följande:

Jag har förstått att det är uppskattat, iaf av de få jag varit med. Killen märker garanterat om jag kommer eller inte, om han behöver fråga så är svaret nej Dock för att jag ska komma dit måste jag känna mej helt trygg med killen och det tar ett tag att bygga upp den tilliten. 

Ja men så ska det väl vara om man helt ska kunna ge sig hän...?
    Volvo cutis
  • Livsi

Jag blir väldigt lätt upphetsad av att suga av min kille, men det krävs lite stimulering för att det verkligen ska gå för mig samtidigt. I tidigare förhållanden hände det att jag fejkade orgasm för att göra akten lite extra "sexig". Dvs upphetsningen var absolut äkta, men orgasmen var det inte.

Svar på tråden Har du fått orgasm av att suga kuk?