• Anonym (Pillan)

Fler tjejer som gillar Facials.sprut

En tjej här i medelålder 40plus lite drygt som är otroligt sjukt galen i och se och ta emot facials ansiktssprut. Jag vet att det förekommer men jag har ingen direkt jag diskuterar detta med av vänninnor arbetskollegor och så vidare. Jobbar inom vården som uska och de flesta jobbkamrater är tjejer och visst sex det pratar vi ibland på raster men ingen fördjupning i ämnet sprut.. Min pojkvän och sambo är 32 och vi har det bra på sexfronten. Han ger mej ansintssprut och tänder även honom mycket. Han vet att jag är helt extas av detta så ibland sätter han på erotikfilm med killar som pumpar ut kaskader och det gör mej tokigt kåt. Har väl alltid gillat att se när en kille sprutar. Sväljer gärna åxå sperma men helst den varma känslan när säden landar i ansiktet. Är det någon mer kvinna som delar min syn? Berätta gärna. Och ni killar gillar ni att ge facials på era flickvänner och gillar dom att få det? Berätta gärna. En hälsning från Pillan.

• Svar på tråden Fler tjejer som gillar Facials.sprut
  • Anonym (Pillan)
    Anonym (Pillan) skrev 2014-10-07 04:02:27 följande:

En tjej här i medelålder 40plus lite drygt som är otroligt sjukt galen i och se och ta emot facials ansiktssprut. Jag vet att det förekommer men jag har ingen direkt jag diskuterar detta med av vänninnor arbetskollegor och så vidare. Jobbar inom vården som uska och de flesta jobbkamrater är tjejer och visst sex det pratar vi ibland på raster men ingen fördjupning i ämnet sprut.. Min pojkvän och sambo är 32 och vi har det bra på sexfronten. Han ger mej ansintssprut och tänder även honom mycket. Han vet att jag är helt extas av detta så ibland sätter han på erotikfilm med killar som pumpar ut kaskader och det gör mej tokigt kåt. Har väl alltid gillat att se när en kille sprutar. Sväljer gärna åxå sperma men helst den varma känslan när säden landar i ansiktet. Är det någon mer kvinna som delar min syn? Berätta gärna. Och ni killar gillar ni att ge facials på era flickvänner och gillar dom att få det? Berätta gärna. En hälsning från Pillan.

Puffar på tråden lite
  • Killekille34

Du pratar som en drömkvinna. Det är mycket kvinna i en tjej som gillar sprut i ansiktet. Är en kille här som sprutar min tös i ansiktet ofta. Hon tänder på det . Gillar du när du får en riktigt stor tjock sats i ansiktet eller spelar mängden sperma ingen roll? När jag runkar är det alltid sprutscener på datorn som gäller. P rulleklipp med mycket slask och blask.
  • Killekille34
    Anonym (Sprutglad) skrev 2014-10-22 15:43:09 följande:

Helt klart.. jag har inte runkat på 3 veckor snart, förväntar mig ett sjuhelvetes sprut när jag väl får till det. Tanken är att inte runka igen utan nästa gång jag får utlösning måste det vara med en partner. Hon får sig nog en trevlig överraskning vid slutet av akten...

Fyfan. Rena drömmen att ha en undergiven fru som älskar att suga kuk och runka ut sperman.. 

Det lät fan som en cool ide att spara sig så länge. Det längsta jag sparat var nog 2 veckor en gång och då fick hon en stor saggladd.. hoppas du får pumpa ut en fet sats på en tjej snart nu eå. Ha det gött
  • Anonym (Pillan)
    Killekille34 skrev 2014-10-22 02:17:14 följande:

Du pratar som en drömkvinna. Det är mycket kvinna i en tjej som gillar sprut i ansiktet. Är en kille här som sprutar min tös i ansiktet ofta. Hon tänder på det . Gillar du när du får en riktigt stor tjock sats i ansiktet eller spelar mängden sperma ingen roll? När jag runkar är det alltid sprutscener på datorn som gäller. P rulleklipp med mycket slask och blask.

Åh äntligen några svar. Ja du kille härligt att du har en flickvän som tar emot en smaskig sats .Där får jag ett kvitto på att en tjej till tar sperman. Och det bästa av allt att hon tänder på det. För då mår din tjej bra och njuter av det och det är viktigt att din flickvän verkligen mår bra och inte bara accepterar satsen utan njuter. Härligt. Hälsa tjejen.. ja du mängden sperma kvittar för mig men jag tar allt från stora sstser till små. Klart ett långt och kraftigt sprut är upphetsande att se. Har själv en sprutglad kille som brukar lägga kraftiga kaskader ibland. Gillar din flickvän åxå att se killar på porrfilm spruta på tjejer? Det är upphetsande.
  • Anonym (Pillan)

Oj hihi. Sprutglad där du håller på fylla din tank full hör jag. Hoppas du får ge det till en spermaglad och bra tjej snart nu då.. lycka till

• vargveum

Hej Pillan, roligt att du går igång på detta. Jag är man men mina erfarenheter är hela spektrat. Från tjejer som öht inte vill ha sperma i närheten av sig till såna som vill ha satsen överallt.

En kvinna ville absolut att jag skulle komma i hennes mun så hon fick svälja hela satsen... det var hennes grej liksom, hon sa tom innan att om hon bara fick slicka i sig en ordentlig sats så var hon nöjd oavsett. Andra tar gärna satsen på brösten och tycker det är okej med sagge i ansiktet. Dock lite tunnsått m tjejer som går igång just på den grejen att få satsen i ansiktet. Men många dom gillar det helt ok... men då kansle mest för att mannen går igång på det och därför gillar de det hej okej också...

• Anonym (Pillan)
    vargveum skrev 2014-10-24 00:39:29 följande:

Hej Pillan, roligt att du går igång på detta. Jag är man men mina erfarenheter är hela spektrat. Från tjejer som öht inte vill ha sperma i närheten av sig till såna som vill ha satsen överallt.

En kvinna ville absolut att jag skulle komma i hennes mun så hon fick svälja hela satsen... det var hennes grej liksom, hon sa tom innan att om hon bara fick slicka i sig en ordentlig sats så var hon nöjd oavsett. Andra tar gärna satsen på brösten och tycker det är okej med sagge i ansiktet. Dock lite tunnsått m tjejer som går igång just på den grejen att få satsen i ansiktet. Men många dom gillar det helt ok... men då kansle mest för att mannen går igång på det och därför gillar de det hej okej också...

Hej .Bra skrivet där. Ja är den som tycker det är oerhört viktigt att både mannen och kvinnan gillar det så blir samspelet enklare. Skönast när bägge tänder på det. Skulle nog garanterat ta min pojkväns sperma i ansiktet om han skulle tända på det och inte jag för att han skulle njuta men bäst när bägge gillar. Då ha du haft en tjej som verkligen ville ha satsen överallt och du gilla säkert det va?. Jo jag tar på brösten åxå men den goa känslan när varm sats pryder ansiktet är ändå bäst. Sen får killen gärna efteråt piska runt lite med ollonet . Min pojkvän brukar liksom veva runt med drulen nån minut efter i ansiktet och piska lite med ollonet. Känner mig porrig då.
  • Underhill

Efter tre-fyra dagar är pungen full, Sen självtömms det via urinet har jag hört, men själva känslan att totaltömma sig efter en tids avhållsamhet är ju svårslagen om du frågar mig. Kan bara instämma med övriga annars. Hett att tömma sig lite här och där :)

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kille)
    Underhill skrev 2014-10-24 07:02:45 följande:

Efter tre-fyra dagar är pungen full, Sen självtömms det via urinet har jag hört, men själva känslan att totaltömma sig efter en tids avhållsamhet är ju svårslagen om du frågar mig. Kan bara instämma med övriga annars. Hett att tömma sig lite här och där :)

Wikipedia eller Flashback som källa eller?
  • Underhill
    Anonym (Kille) skrev 2014-10-24 07:50:37 följande:
    Wikipedia eller Flashback som källa eller?
    Det som dock talar för din tes/teori är att själva spermieproduktionen/processen tar ung 2 till 2 o en halv månad...då är de små rackarna som allra mognast för att lyckas befrukta honan så att säga.

Känslan och upphetsningen blir ju oftast någon helt annan när man praktiserar avhållsamhet...sen fungerar vi ju alla olika dessutom.

Mer vårdguiden och andra mer stabila källor här :)
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Fler tjejer som gillar Facials.sprut