Bra klösträd- tips tack
Är det någon som känner till ett märke som tillverkar bra klösträd?(OBS inte kattens no 1)
Det är viktigt att trädet är stabilt, klarar av flera katter och håller bra. Helst takhöga klösträd.
Är det någon som känner till ett märke som tillverkar bra klösträd?(OBS inte kattens no 1)
Det är viktigt att trädet är stabilt, klarar av flera katter och håller bra. Helst takhöga klösträd.
Bättre träd än kattens no1 kan du inte hitta. Tyska ebay har men dessa träd håller inte ens en hundradel av no1.
Har inte de gått i konkurs precis?
Jo men än lär det inte vara slut.
Såg bara att Supercat inte kommer få fler leveranser därifrån.
Bättre träd än kattens no1 kan du inte hitta. Tyska ebay har men dessa träd håller inte ens en hundradel av no1.
Varför inte Katten NO 1?
Dom är dom bästa och stabilaste jag haft.
Finns ett företag i Tyskland oxå som heter Petfun, (petfun.de)
mvh Linda
Jag har många klösträd, men det som håller är just kattens nr1. Här behövs kvalitet då katterna är många.
Bästa klösträden bygger du själv. Lite virke och bra fantasi. Sisalrep finns att köpa lite överallt. Finns inga katter som får sönder dom om du bygger själv.
Jag har många klösträd, men det som håller är just kattens nr1. Här behövs kvalitet då katterna är många.
Läste du inte mitt svar? Det går fortfarande att beställa
Å andra sidan går det inte att köpa delar till de billigare träden heller, och dessa behöver man ju verkligen kunna köpa lösa delar till då de håller en hundradel av vad kattens no1 gör.