Hur ofta får ni kramar och kyssar ???
Jag undra hur ofta ni får kyssar, kramar och pussar av eran sambo, partner?
Jag vill pussas o kramas hela tiden, men inte min sambo, han tycker bara att jag klänger!
Jag undra hur ofta ni får kyssar, kramar och pussar av eran sambo, partner?
Jag vill pussas o kramas hela tiden, men inte min sambo, han tycker bara att jag klänger!
Flera gånger/dag.
jag vet inte riktigt hur ofta men rätt så ofta...det kommer liksom bara av sig själv! men visst får man nog ha lite respekt för varandra där också. vill han inte så vill han inte vill inte jag så vill jag inte Man får ge å ta... gå på känslan
Vi är väldigt pussiga och kramiga så svaret blir flera gånger per dag.
Men om det bara är jag som ger och aldrig får nått tillbaka då. Det skulle kunna gå flera dagar utan att jag skulle få en puss eller kram
vi kramas varje dag och sen pussas vi varje dag( på munnen /kinden o.s.v) .....kysser gör vi mest när vi har sex om man säger så ..om ja vill ha en kram och han inte ger mej en då ger ja en till honom ...han e ingen tankeläsare ..å tvärt om
vi läser av varandra ganska bra när det e läge för ömhet som kramar pussar / kyssar ..då får man av vakta till ett bättre tillfälle lite senare el så .
så har vi det ..
kram
självklart varje dag!
Många många många gånger per dag.... *myyyyssssigt*
Dagligen...
Kramar och kyssar som inte är ärligt menade så att säga ger jag inte mycket för, kramar och kyssar som jag får bara för att jag vill ha och inte för att den andre känner för det vill jag vara förrutan... Du får kanske acceptera läget helt enkelt.
varje dag. fast han är mer kramig och pussig än mig
Pussar får jag flera om dagen, kramar likaså, fast pussarna är fler.. Kyssar är vi inte så mycket för nån av oss, blir mest vid intimare stunder och så.. I början av vårt förhållande tyckte han att jag var klängig (han hade nog rätt), men nu är det met han som "tar initiativ" till pussar och kramar..