• Voluptuous Shalimar

Hur får jag bort "kom ihåg mig" vid inloggning???

Har bytt mailadress men den gamla adressen samt lösenord är automatiskt ifylld som inloggningsuppgifter varje gång jag går till familjeliv.se på vår hemdator. Hur kan jag göra för att sajten ska "glömma" denna mailadress? Har testat att klicka bort bocken i den rutan, logga in och sedan logga ut men familjeliv kommer ändå bara ihåg min gamla mailadress. Hur gör jag för att fl ska GLÖMMA mina gamla inloggningsuppgifter???

• Svar på tråden Hur får jag bort "kom ihåg mig" vid inloggning???
  • Dansken i Sverige

Då er det hur simpelt som helst

Upp i höjer hörn har du 3 streck--tryck på dom
    Väl Inställningar--Tryck på visa avancerade Inställningar--- 
    gå til lösenord och formulär 
    Tryck bort aktiverat autofyld
    Och om du inte vill att din dator kommer i håg  lösenord tryck bort där också
    Done, men då er det samma for alla sida på nätet dock 
  • Voluptuous Shalimar
    Dansken i Sverige skrev 2014-10-08 11:22:37 följande:

Då er det hur simpelt som helst

Upp i höjer hörn har du 3 streck--tryck på dom
    Väl Inställningar--Tryck på visa avancerade Inställningar--- 
    gå til lösenord och formulär 
    Tryck bort aktiverat autofyld
    Och om du inte vill att din dator kommer i håg  lösenord tryck bort där också
    Done, men då er det samma for alla sida på nätet dock 
    Tack, men om jag inte vill att datorn ska glömma alla lösenord då? Och jag vill gärna ha autofyll aktiverat - ska jag aktivera det igen senare då eller hur gör jag?
  • Dansken i Sverige

Då går du samma ställen som före och trycker på Hantera lösenord, då får du fram en lista på alla stans du har gömt lösenord, och deleter det där.

• Voluptuous Shalimar
    Dansken i Sverige skrev 2014-10-08 12:27:06 följande:

Då går du samma ställen som före och trycker på Hantera lösenord, då får du fram en lista på alla stans du har gömt lösenord, och deleter det där.

Tack!!
Svar på tråden Hur får jag bort "kom ihåg mig" vid inloggning???