Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Flisan)

För intensivt

Undrar lite över om man kan träffa en man som tar det lite lungt i sänghalmen. Dom 3 senaste dejterna som övergått till fler träffar och sedermera till initimitet har varit ungefär på samma sätt. Kläderna åker av och pang på rödbetan. Har provat med tända ljus och lugn musik men det blir ända att man får ligga där och killen kör på som en duracell kanin. Har inte så jättemycket erfarenhet men undrar om alla funkar likadant? Kanske jag som är fel ute? Ursäkta att det blev lite långt.

• Svar på tråden För intensivt
  • Tecum

Det finns absolut. Tyvärr är jag både upptagen och för gammal för dig, annars hade vi nog kommit bra överens i sänghalmen... Gos och kel är en viktig del av sex.

Har du provat att säga hur du vill ha det, att han ska ta det lite lugnt? Lyssnar han ändå inte är han inget att ha.

• Fredriik

Hej!

Jag tror det är du som har träffat fel killar.

Tända ljus och lugn musik då skulle jag tänka att nu ska det mysas inte bara knulla.

Så leta vidare eller säg till dom att vi ska inte bara knulla utan smeka och ha mysigt sex.

Annars kan jag komma till dig för jag har inte någon brådska ?.

Kram Fredrik

• hännrick

Långt? :D

Snarare är ditt inlägg föredömligt kort. Du verkar vara hyggligt ung och jag antar att killarna varit i ungefär samma ålder, jag tror att det är  vanligt att unga killar (och tjejer) tror att det bara är kaninsex som gäller. Tyvärr är det nog även hyggligt vanligt bland äldre killar och män, speciellt de vars sexualtitet till största del består av porr-tittande.

Det krävs helt enkelt en tjej som vågar tala om att hon varken är kanin eller knulldocka, Kanske kan du så ett och annat frö hos killen redan innan ni närmar er sängen? Prata om killar som tror de är kaniner, som inte fattar att tjejer vill ha mer än så. Bryr han sig så lär han försöka med något annat än rabbit style om ni kommer så långt.

Skulle det inte fungera så får du väl helt enkelt tala om för kaninen att det inte är någon tävling, att först i mål inte får varken medalj eller morot.

Lycka till

Svar på tråden För intensivt