• Rubjan

Fungerande Wifi i Norwegian?

De har haft skrivit om sin Wifi i åratal men så sent som i somras var det knappt någon funktion mellan Spanien och Sthlm, jag frågade flera och provade själv. Går det bättre på vissa sträckor eller bluffar dom i princip?

Dom behöver inte bluffa, jag åker hellre med dem än Ryan ändå men helst med SAS  tror jag.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fungerande Wifi i Norwegian?
  • LillaNovaK

Har bara åkt med Norweigan 1 gång och då funkade det hela vägen. Köpenhamn-Alicante.

Det var långsamt men det fungerade.

• Rubjan
    LillaNovaK skrev 2014-10-09 21:21:14 följande:
    Har bara åkt med Norweigan 1 gång och då funkade det hela vägen. Köpenhamn-Alicante.

Det var långsamt men det fungerade.
    Konstigt, vi åker ofta till Malaga med dom.
  • viktorjohan

Jag veckopendlar och flyger ofta med Norwegian. Wifi funkar ibland, men med mkt låg hastighet. Det är väl inte hela världen. Däremot är det nästan alltid strul med förseningar och gatebyten. Just nu tex sitter jag o väntar på info. Vet bara att avgången är uppskjuten. Igen. Suck

Malmö Avation funkar nästan alltid klockrent. Dock utan wifi.

• Duckan

Till Dubai har det funkat någorlunda under delar av resan. På korta turer till Nice har det knappt fungerat alls.

• Rubjan
    viktorjohan skrev 2014-10-10 12:07:49 följande:
    Jag veckopendlar och flyger ofta med Norwegian. Wifi funkar ibland, men med mkt låg hastighet. Det är väl inte hela världen. Däremot är det nästan alltid strul med förseningar och gatebyten. Just nu tex sitter jag o väntar på info. Vet bara att avgången är uppskjuten. Igen. Suck
    Malmö Avation funkar nästan alltid klockrent. Dock utan wifi.
    Ofta försenade men brukar flyga in tiden?
  • viktorjohan
    Rubjan skrev 2014-10-11 00:13:48 följande:

Ofta försenade men brukar flyga in tiden?

Det händer att de flyger in tiden, men oftast inte. Igår funkade inte wifi heller. Är ganska trött på Norwegian faktiskt.
  • Rubjan

Och Ryan börjar bli mer som vanliga bolag

Svar på tråden Fungerande Wifi i Norwegian?