• Maria från Bahia

Någon annan med finnar på rumpan , lår med omnejd???

Har fått massor av finnar (innombordare som knölar som inte exploderar utan bara lämnar fula märken) på lår, rumpa och typ i sittområdet (om ni förstår untan att vara för detaljerad)

Kan det bero på hormoner och graviditet? Har haft några finnar så någon gång men jag börjar nästan bli orolig nu eftersom de känns som små knölar).
    Förra graviditeten hade jag på bröst, rygg och panna men inte så här. Där har jag inga denna gång........??

• Svar på tråden Någon annan med finnar på rumpan , lår med omnejd???
  • Änglatuss

finnar på rumpan, jo tack
    skönt iaf, där ser ju knappt jag dom tänk å få så stora finnar i ansiktet, huga

hormoner hormoner hormoner

ryggen har varit utsatt med
    fast mest rumpan och benen

• softmamma

Hade inte en endaste finne när jag väntade mina pågar, men när jag väntade min tös, så fick jag finnar på hela ryggtavlan, rumpan & insidan av låren.
    Inte en enda i ansiktet.
    Du kanske vänta en tös!!!!!!!!!!!! ( skämt & sido)

• Änglatuss

ps. jag väntar en tös

• Julia2006Mollie2011

hejsan.. här e en som har fått hela ryggtavlan och lite på skinkan... smått enerverande när mna i vanliga fall inte har haft någon finne förr

• Maria från Bahia

Har en tjej nu och då var det inte så......men det betyder ju inte att det inte är så nu

• mia1968

jo här är en till... massor "där nere" och även några på ryggen... hade grymt mycket finnar när jag väntade sonen.... och de verkar återkomma nu

• Maria från Bahia

Skönt att höra att man inte är ensam. Inte känns det kul att hoppa upp i gynstolen nu!!!

Hade ni det så hela graviditeten?

Svar på tråden Någon annan med finnar på rumpan , lår med omnejd???