• leg4

    Att bajsa i en skokartong

    Idag var jag på Stadium för att pröva nya kängor inför vintern. Tyvärr lyckades jag glömma plånboken hemma, så jag kunde inte köpa någonting. Helt plötsligt blev jag akut bajsnödig och jag gick till kassan och bad om att få låna toaletten. Tyvärr kostade det 5 kronor och jag hade ju inga pengar. Jag började få panik eftersom jag var nära att bajsa på mig. I ren panik så slet jag tag i närmaste skokartong, rusade in i ett provrum. Lyckligtvis var skokartongen tom så jag öppnde den, drog ner byxorna och bajsade i skokartongen. Det var så jävla skönt. Dock så insåg jag snart vad fan jag hade gjort och att jag måste ta mig därifrån. Jag stängde skokartongen ordentligt och gick sedan snabbt som attan ut från provrummet. Utanför stod en anställd och frågade om jag behövde hjälp. Jag fick panik och skakade snabbt på huvudet. Jag ställde snabbt tillbaka skokartongen och sprang därifrån så snabbt jag kunde.

    Usch, jag har ångest just nu. Nästa person som öppnar skokartongen kommer ju få en chock när man upptäcker att det ligga två äckliga bajskorvar där. Vad fan skall jag göra? Kan jag bli anmäld för detta?

  • Svar på tråden Att bajsa i en skokartong
  • Common sense

    Nästa fredag kan du kissa i en gränd. Det är spännande har jag förstått.

  • lagunen
    Common sense skrev 2014-10-10 20:06:41 följande:

    Nästa fredag kan du kissa i en gränd. Det är spännande har jag förstått.


    Eller skrattar åt din date som ramlat ner från ett stup.
  • leg4

    Hallå???? Har tråden dött eller? Jag behöver fler tips och råd. Jag mår verkligen dåligt p.g.a. denna händelse.

  • Ascendere

    Det här kan förklara varför mina nya Nike var bruna, luktade illa och kletade av sig när jag försökte ta dem på mig.

  • leg4
    Ascendere skrev 2014-11-01 15:11:10 följande:

    Det här kan förklara varför mina nya Nike var bruna, luktade illa och kletade av sig när jag försökte ta dem på mig.


    Jävlar, det var inte bra. Jag ber om ursäkt för detta. Du kan tvätta dina skor i diskmaskinen.
Svar på tråden Att bajsa i en skokartong