• Anonym (Astrologi älskare)

Vilket stjärntecken har du och din bäste vän?

Intressant att diskutera. Om man passar bättre ihop och finner sina vänner som också är eld, jord, vatten eller luft.

Så dela med er??

• Svar på tråden Vilket stjärntecken har du och din bäste vän?
  • heythatsmybike
    Anonym (Astrologi älskare) skrev 2014-10-11 12:26:20 följande:

Intressant att diskutera. Om man passar bättre ihop och finner sina vänner som också är eld, jord, vatten eller luft.

Så dela med er??

Jag är kräfta, min allra bästa och närmaste vän sen 20 år tillbaka är jungfru..
  • taquine

Jag är vädur och min bästa vän skorpion , ska inte vara någon bra kombo egentligen men det är det:)

• Ronga

Jag är stenbock och har flera bra vänner. Men den jag känt längst och kanske allra bäst är en jungfru =)

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • eslah

Jag är vattuman och mina bästa vänner är våg och skorpion.

Vi är alla ganska typiska sådana, jag flummar iväg i kosmos, vågen velar och skorpionen är överdrivet kåt och flirtig. Bra trio!

• Kräk

Jag är oxe och båda mina bästa vänner är skyttar :)

• Penida

Jag är vädur och min bästa vän sen 20 år tillbaka är skytte.

Avskyr CIO-metoder
  • Anonym (Skytt)

Är Skytt och min bästa vän är Lejon. 

• Anonym (Lejonet)

Jag är lejon och av mina tre bästa vänner är en vädur och två skyttar. Dom flesta av mina partners har också varit vädurar och skyttar nu när jag tänker efter. Har för mig att det brukar stå i horoskop att jag ska passa ihop med dessa, och det verkar ju stämma för mig i så fall:)

• Penida
    Anonym (Lejonet) skrev 2014-10-11 13:48:25 följande:
    Jag är lejon och av mina tre bästa vänner är en vädur och två skyttar. Dom flesta av mina partners har också varit vädurar och skyttar nu när jag tänker efter. Har för mig att det brukar stå i horoskop att jag ska passa ihop med dessa, och det verkar ju stämma för mig i så fall:)
    Jag vet inte hur det är med vädurar och skyttar, har dålig koll på sånt här men även min sambo är skytte som min bästa vän.
    Avskyr CIO-metoder
  • Laine

Jag är skorpion och min bästa vän sen 20år tillbaka är fisk. Vi tillhör bägge vattenelementet och det verkar fungera riktigt bra :)

• Aniiee

Jag är människa och min bästa vän är också en människa.....

Det säger ungefär lika mycket om vår vänskap som att säga att jag är fisk och hon är Vädur..... DVS, egentligen, ingenting.

Never give up...No one knows what's going to happen next. - L. Frank Baum
  • Mamori

Jag är kräfta och bästa vännerna är lejon, våg och tvilling. Ingen av de ska jag matcha med. Har känt folk av de "rätta" stjärntecknen men inte kommit överens med någon av dem så bra Drömmer

• Anonym (drtfpkol)

Jag är jungfru och min bästa vän är skorpion.

Min man är kräfta. De jag tidigare varit ihop med och passat bäst med är en oxe, en stenbok och en skorpion.

Har kollat och tydligen är just dessa stjärntecken de jag passar mest med. 

• Ronga

Jag tror jag hade passat allra bäst med stenbockar, som stenbock själv. Dvs logiska, lugna och ödmjuka. Iaf så dom framställs på dom sidorna jag läst :D

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • caledonianclear

Jag är kräfta och mina två närmaste vänner är tvilling och oxe. Dock är vännen som jag har känt längst också kräfta och vi har ett speciellt band till varandra. Men tvivlar jag på att det beror på att vi tillhör samma stjärntecken.

• Anonym (Stenbock)

Jag är stenbock, min bästa vän är skytt.

• Anonym (Våg)

Jag är våg.

Tidigare partners, Vattumannen, Lejon.

Vänner, skorpioner,jungfru,skytt

Försökt ha ihop det med en stenbock och det har inte fungerat riktigt...

Svar på tråden Vilket stjärntecken har du och din bäste vän?