• Anonym (333)

Hur ska man få knulla på äldre damer

Det måste säkerligen finnas äldre damer i ålder 25-35 som är sugna på att ligga med yngre killar. Hur ska man som 21-åring få knulla på dessa brudar och vart kan man hitta dem?

Är de ett säkert kort fulla? Jag kan tänka mig att de flesta i 30-års åldern är sedan många år i ett förhållande och trött på det och sugna på yngre, ny kuk.

• Svar på tråden Hur ska man få knulla på äldre damer
  • Gnu3t

Träffade en singel mamma som är 28 förra helgen, hon var ute på krogen och det var som vilken annan dam.
    Drog med henne hem, bjöd på lite käk och sen satte vi oss och snackade ett tag började stryka lite över varandra.
    Sen föreslog jag att vi skulle ta en dusch och sen begav vi oss till sängen.

Tror väl bara mer att du kanske måste satsa själv på att vara nykter, behandla de ordentligt och visa lite mer jordnära egenskaper än att du är full, kåt och vill knulla. Även om det är precis vad båda vill, så krävs det nog lite mer förspel innan man ens kommer till det riktiga förspelet.

Jag är 25 men jag har legat med lite olika åldrar beroende på min egen ålder såklart 16-28 åringar och ju äldre damerna blir desto viktigare är det bara att du kan föra dig ordentligt och att du beter dig som att du är på samma nivå som henne att spela allan med dina vänner kommer du inte långt med speciellt ofta.

Du får helt enkelt jobba lite mer för att få med dig en sån hem första kvällen om det ens är möjligt i vissa fall, annars är det bara att lägga för arbete precis som du skulle gjort med någon du faktiskt bryr dig om mer än att bara ligga med.

The game handlar väl rakt uppochner om att du ska vara en påfågel med fina färger som lockar till damen, att ha mer ordentliga samtal, vara intresserad av henne och inte vara blyg för att prata framtid vad man själv har genuint på gång i livet har alltid fungerat för mig. :)

• Anonym (många olika)

Blev full i skratt åt mig själv när rubriken löd "äldre damer" och jag misstolkade totalt. Trodde att jag skulle kunna komma med några tips, men jag är ju 55+ och insåg inte att 25-35 åringar kallas så Flört

• Anonym (Puma)
    Anonym (många olika) skrev 2014-10-11 15:20:51 följande:

Blev full i skratt åt mig själv när rubriken löd "äldre damer" och jag misstolkade totalt. Trodde att jag skulle kunna komma med några tips, men jag är ju 55+ och insåg inte att 25-35 åringar kallas så Flört

Haha, instämmer!
    "Äldre damer" på 25  när man är 21 själv?
  • Anonym (C)

Alltså, ett tips är ju att inte kalla oss för äldre damer! Jag är 29 och får mycket hellre med mig en yngre kille hem än nån äldre :)

• Anonym (34)
    Anonym (C) skrev 2014-10-11 15:29:40 följande:

Alltså, ett tips är ju att inte kalla oss för äldre damer! Jag är 29 och får mycket hellre med mig en yngre kille hem än nån äldre :)

Men precis, det sista man vill är att bli kallad för äldre Drömmer
  • Anonym (333)
    Noname00 skrev 2014-10-11 15:29:33 följande:

Hur har du gått tillväga hitills för att få ligga?

Oskuld och okysst.
  • Anonym (123456)

ok då kanske du kan hjälpa ts?
  • Anonym (333)

Det är ju inget man skulle kalla er när man vill dra hem er.
Svar på tråden Hur ska man få knulla på äldre damer