Min sambo rör väldigt sällan i mig och skyller på...
Behöver verkligen er hjälp! Har haft ett förhållande med min sambo i ett år. Under detta året har min sambo pussat mig på munnen (av eget initiativ) ca 6 ggr. Resten av gångerna är det på mitt initiativ och det är många gånger under ett år!
Jag får alltid säga till när jag vill ha en puss och en kram, jag får alltid lägga mig nära honom när jag vill ha närhet. Han har lagt sig intill mig några gånger bara när vi ligger i sängen och då har det oftast varit sex som han velat ha.
Han har kramat mig på eget initiativ ca 5 ggr sen vi träffades för ett år sen. Han säger att det är fler gånger men det är det inte. Då jag är en fysisk person och vill ha en del fysisk kontakt så håller jag lite koll på sånt.
Han lider av migrän och har det ganska ofta. Han har sagt nu på senaste tiden när jag har tagit upp det här att det är därför han inte är så fysisk för att han mår lite dåligt eller vad jag ska säga. Han säger också att hans huvudvärk blir värre när jag tar upp det här med fysik kontakt och när jag tjatar.
Jag säger ju bara vad jag känner! Jag har sagt flera gånger att det inte känns som om han tycker om mig när han inte ens kramar mig. Men då säger han att jag ska sluta säga så och att det inte är sant.
Han lägger armen om mig ute ibland och tycker det är för mycket med typ två pussar om dagen. Han var supergullig den dagen jag fyllde år med att hålla om mig och så men inte någon puss eller så. Kanske jag som är larvig men så som vi har det är ett förhållande där man varit tillsammans i 20 år, inte ett år! Ska det inte vara så att man kanske är lite fysisk av sig från båda håll när det bara gått ett år?
Han brukar vara jättebra dom gångerna han åker till jobbet på morgon. Rätt många gånger kommer han in i sovrummet och ger mig en puss på pannan till exempel. Det har hänt kanske 15 ggr på ett år. MEN då halvsover ju jag! Jag får aldrig vara med om detta när jag är vaken under dagen eller kvällen?
Han säger att det räcker väl en gång om dagen på morgonen. Men jag vill ju känna den där känslan av att vara nära varandra och kunna ha den nära kontakten genom att pussas och kramas lite vilket han inte verkar vilja.
Han är inte fysisk av sig det vet jag men det är jag. Jag känner att jag är värd att bli kramad och pussad av min kille. Jag hade varit löjlig om jag visade missnöje om vi hade varit som tonåringar innan där vi inte kan hålla händerna borta från varandra alls i början men grejen är ju den att han har aldrig varit fysisk med mig!
Jag tar aldrig initiativ till sex heller vilket han har undrat över varför jag inte gör. Men jag känner att jag inte får så mycket fysisk kontakt av honom annars så att jag helt enkelt inte vill ha sex så ofta. Jag vet inte vad jag ska göra. Vi hade nyss ett samtal om detta och det slutade med att han blev sur och somnade och sa att jag tjatar om detta och att hans huvudvärk kommer så fort jag tjatar.
Jag vet att han är sjuk och att han äter medicin för detta. Han får lätt huvudvärk av stress och sådant på jobbet också. Vad ska vi göra? Han är ju jättegullig annars och jag gillar honom verkligen men han kan som sagt inte ens ge sin tjej en puss på munnen eller ja det har hänt få gånger. Och han kan inte förklara varför tydligen. för jag tror inte jag har fått ett bra svar på varför han inte vill krama eller pussa mig som man gör i ett förhållande. Han är inte fysisk av sig helt enkelt men då undrar ju jag varför man är i ett kärleksförhållande om man inte vill ha så mycket fysisk närhet?
Kan jag hjälpa honom på något sätt för han är väldigt osäker som person och rätt blyg? Han har varit med om en del i sitt liv som gjort att han har svårt att lita på tjejer.
Detta blev ett rörigt inlägg känner jag nu. Ni får fråga om det är något ni undrar över.
Han är verkligen en snäll kille annars så jag vill inte förlora honom... Inte än i alla fall.