• Anonym (Kaffedraken)

    HM VIP-shopping

    Får man ta med barn på HM's VIP shopping?
    Det står ju "Du och en vän"... Men jag är hemma själv den morgonen med två barn (10 mån och 3 år) då sambon går tidigt till jobbet..

  • Svar på tråden HM VIP-shopping
  • Anonym (Kaffedraken)

    För att det kanske är en chans för folk att slippa trängas med barnvagnar och slippa barnskrik. Så tänkte jag..

  • Anonym (Kaffedraken)
    Orkide skrev 2014-10-12 14:07:43 följande:

    För att det kanske är en chans för folk att slippa trängas med barnvagnar och slippa barnskrik. Så tänkte jag..


    Det är det väl alltid, att man helst vill gå i affärer utan barn..?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Orkide skrev 2014-10-12 14:07:43 följande:

    För att det kanske är en chans för folk att slippa trängas med barnvagnar och slippa barnskrik. Så tänkte jag..


    Nej då, du är välkommen med barn.
  • Anonym (Kaffedraken)

    JA77: Bra och vettiga svar från dig. Tack tack lilla du....

    Grappa: Tack för svaret!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Orkide skrev 2014-10-12 19:50:24 följande:

    JA77: Bra och vettiga svar från dig. Tack tack lilla du....

    Grappa: Tack för svaret!


    Blev det nån shopping. :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är nästa fredag Ville bara vara ute o god tid med att fråga ifall jag skulle försöka få barnvakt annars

  • Anonym (Kaffedraken)
    Orkide skrev 2014-10-17 18:19:46 följande:

    Det är nästa fredag Ville bara vara ute o god tid med att fråga ifall jag skulle försöka få barnvakt annars


    Aha! Bra rabatt också? Jag har varit på VIPshopping då de har 20% och det blir ju väldigt bra priser då. Brukar försöka köpa på mig lite mascaror och toning och sånt där som man alltid har nytta av. Sist handlade jag för 4000, men då hade jag varit där innan och spanat in det jag behövde. Och det blev ju 800 i rabatt!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja det är bra när det är rabatt på allt! Tänker köpa lite smink och lite bra saker inför vintern till barnen

Svar på tråden HM VIP-shopping