• SupersurasunkSara

Varför kan man byta anonymt nick som man vill?

Jag upptäckte nyss att jag kan byta anonymt nick om jag vill när jag redan skrivit anonymt..
    Varför är det så? Det är ju helt vansinne! Inte konstigt att en del mycket märkliga åsikter får stöd av flera anonyma i en tråd om samma person kan välja flera olika nick som de vill.

• Svar på tråden Varför kan man byta anonymt nick som man vill?
  • Hemmadjuret

Det går inte i samma tråd alls

• SupersurasunkSara
    Hemmadjuret skrev 2014-10-12 09:24:39 följande:

Det går inte i samma tråd alls

Jag gjorde det nyss för att testa. Det gick hur bra som helst.
  • SupersurasunkSara
    IsDimma skrev 2014-10-12 09:32:11 följande:

I appen kan men byta anonymt nick iaf. Inga problem.

Ok, jag sitter vid en dator och jag kan byta nick men när jag klickade iväg det sen så kom det fram som det jag valt från början.
  • viseversa

I appen kan man byta. Tycker det är fel och antagligen inte meningen att man ska kunna byta.

• SupersurasunkSara
    viseversa skrev 2014-10-12 10:07:58 följande:

I appen kan man byta. Tycker det är fel och antagligen inte meningen att man ska kunna byta.

Ja, helt fel. Läste en tråd för ett tag sen och häpnade över att en person med en helt vansinnig lösning på en sak fick så mycket medhåll, hittar den dock inte nu men det förklarar ju saken om det inte är en hoper (inte omöjligt det heller iofs) troll som sitter och hittar på bara för att de inte har något bättre för sig.
  • IsDimma
    SupersurasunkSara skrev 2014-10-12 09:35:40 följande:
    Ok, jag sitter vid en dator och jag kan byta nick men när jag klickade iväg det sen så kom det fram som det jag valt från början.
    Det gör det inte i appen. Där kan man byta precis som man vill.
Svar på tråden Varför kan man byta anonymt nick som man vill?