• Jonte71

Spelfilmer med verkliga sexsecener

När det är sexfilmer i en spelfilm uppskattar jag om de känns verkliga, att det ser ut att tända till ordentligt mellanskådisarna, Basic Instinct är en sådan film som jag gissar att många känner till.  När jag sökte runt på nätet hittade jag en annan film som är långt mycket mer vågad, 9 Songs.  

Känner någon här på FL till andra filmer där det har sex på riktigt vilket de utan tvekan har i 9 songs?

• Svar på tråden Spelfilmer med verkliga sexsecener
  • Alexandre Nayle

Fon Trier har en del sådana scener. T.ex. hans senaste film Nymphomaniac, där finns det definitivt riktiga sexscener. De lät porrskådisar spela in dessa, för att sen lägga in dem digitalt så att det ser ut som att skådisarna sexar på riktigt.

Annars brukar inspelning av sexscener vara bland det osexigaste som finns, om man kollar på "bakom kulisserna" material :)

Själv hatar jag sexscener av alla slag. Vill jag kolla på porr då kollar jag på porr - annars vill jag ha en normal film.

• Alexandre Nayle

*Von Trier. Lars Von Trier

• Anonym (Limbo)

Lie with me är en klassiker!

• Jonte71
    Alexandre Nayle skrev 2014-10-12 10:39:06 följande:

Fon Trier har en del sådana scener. T.ex. hans senaste film Nymphomaniac, där finns det definitivt riktiga sexscener. De lät porrskådisar spela in dessa, för att sen lägga in dem digitalt så att det ser ut som att skådisarna sexar på riktigt.

Annars brukar inspelning av sexscener vara bland det osexigaste som finns, om man kollar på "bakom kulisserna" material :)

Själv hatar jag sexscener av alla slag. Vill jag kolla på porr då kollar jag på porr - annars vill jag ha en normal film.

I von Triers film är det ju som porr, är ju till och med porrskådisar. Är det på det viset är en riktig porrfilm bättre men jag eftersökte filmer där det tänder till riktigt mellan skådespelarna.
  • Jonte71
    Anonym (Limbo) skrev 2014-10-12 11:41:48 följande:

Lie with me är en klassiker!

Tackar för tipset! Ska genast söka lite på nätet!
Svar på tråden Spelfilmer med verkliga sexsecener