Flickvän minskad sexlust
Hejhej!
Det är såhär att jag och min flickvän har varit tillsammans i nästan 1 år nu. Vi har det skitbra och vi båda älskar varandra väldigt mycket. Men senaste 2 månaderna har vårat sexliv gått rakt åt skogen.(i början hade vi det ungefär 4ggr i veckan)
Det började med att hon började få ont/öm i underlivet efter sex. Vi pratade om det och hon bestämde sig att kolla upp det, och det var svamp. Hon fick ett recept utskrivet och efter ungefär 5 dagar kändes det mycket bättre igen och vi hade sex. Dock gjorde det fortfarande ont?? Det är nu det som bekymrar mig börjar.. Hon tappade helt intresset för sex efter det. När hon ringde och kollade upp det igen skulle hon testa behandlingen en andra gång, och nu har det gått en månad och ingen behandling är köpt. Vi har pratat om det och säger bara att hon inte har någon lust överhuvudtaget. Det första jag tänkte på var att hon kanske kände sig ofräsch eller något men hon säger att hon inte gör det, inte nog med att hon har tappat lusten utan hon har inget intresse att vilja tillfredsställa mig heller.
Jag har också tänkt att det kan ha med p-pillerna att göra? Kan det kommer så i efterhand? Hon har tagit det i cirka 5-6 månader.
Jag mår skit av detta, känner mig riktigt osexig och som hon inte finner mig attraherande längre. När vi pratar om det så tror hon det bara en är svacka och det går nog över, och att om jag tar upp det för mycket så känner hon sig pressad. men det känns som vi har förlorat vår gnista. Är detta början på slutet?
Ber om ursäkt det är en kasst skrivet inlägg, första gången jag gör ett :)
Tacksam för hjälp!