Jag tror inte på din målgrupp. Ensamstående mammor, urholkade fruar, ensamma tjejer osv. Om du vill ha betalt får du nog satsa på kvinnor som har så mycket pengar att det inte har någon betydelse att de betalar för det eller inte. För de kvinnorna räcker det inte med att se bra ut och vara bra utrustad. Du måste kunna föra dig också. Och du måste hitta dem. De söker troligen inte kavaljerer på internet. Det är personliga rekommendationer som gäller.
På åttitalet var jag någon sorts eskort, tror jag? tog aldrig betalt men tog emot många och en del riktigt dyra presenter, sällan kontanter. Om kontanter förekom kunde det vara i form av att jag fick en rejäl slant för att sedan vara den som betalade restaurangnotor och i baren, de såg bättre ut så tyckte en del. Jag behöll det som blev över. En kvinna stack alltid till mig en sedel ?pengar till taxin? innan jag gick. Jag kunde leva rätt bra en vecka på de där ?taxipengarna?. I huvudsak var det alltså inget jag försörjde mig på. Men jag fickjag följde med på resor och gjorde en del lyxiga saker tillsammans med kvinnor som var runt dubbelt så gamla som mig. Jag gjorde det inte för någonting annat än att det var spännande, roligt och såklart skönt. Vet inte om det är eskort då, när man inte gör upp pris först?
Ps. har jobbat som nattportier (kungens kurva) för länge sedan. Jag var bara 17 då (jag vet att man inte får jobba nätter som 17åring men så var det) men även om jag fick många förslag av ofta lite berusade kvinnor (och män) så var det aldrig någon som erbjöd sig att betala för det. Kanske på något av de stora hotellen.