• beccagranen

The Reef över dagen??

Tänkte att familjen skulle åka till The reef i Danmark (utan bil). Vi spanar på en över dagen tripp, känns som att det räcker gott att tillbringa ca 7tim i badhuset. Vi åker med en 7åring och en 2åring.

Undrar om någon har gjort en dagstripp dit? Vad är era erfarenheter? Blev det för stressig, för långt avstånd att gå, jobbigt med packning utan bil, hur var barmaten i badhuset (dåligt utbud/dyr?) fanns det möjlighet att ställa en barnvagn vid entré till sim huset?  Någon ni kan råda/rekommendera om inför dagsturen? Är det okej brunch på båten (Danica)? Många frågor som jag hoppas någon kan besvara =)

• Svar på tråden The Reef över dagen??
  • lilljohansson

har inte åkt över dagen men va där i januari.
    för långt avstånd va det inte från terminalen tar det bara typ 5-10min att gå till hotellet.
    vi hade inte bil med oss men inga problem med packningen.. lämnade in den i gaderoben på båten med..
    jättestort utbud av mat inne i badhuset är det inte.
    barnvagn förmodar jag att man skulle få ställt i omklädningsrummet.
    brunchen va helt ok på Danica.
    hoppas svaren gett dig något. vi åkte 4 vuxna o en 5 åring.. 
    kan säga att för oss hade det inte räckt med 7 tim i badhuset.. hade aldrig fått barnet med oss därifrån då.. 

• lilljohansson

för långt avstånd va det inte från terminalen tar det bara typ 5-10min att gå till hotellet.
    vi hade inte bil med oss men inga problem med packningen.. lämnade in den i gaderoben på båten med..
    kan säga att för oss hade det inte räckt med 7 tim i badhuset.. hade aldrig fått barnet med oss därifrån då.. 

• fredsduvan
    lilljohansson skrev 2014-10-14 19:15:48 följande:

Vilka åkdersgrupper passar badhuset? Finns god mat för vuxna och barn på hotellet?
  • lilljohansson
    fredsduvan skrev 2014-10-15 08:53:01 följande:
    Vilka åkdersgrupper passar badhuset? Finns god mat för vuxna och barn på hotellet?
    jag skulle nog säga upp till typ 10-12år typ.. men alla tycker väl olika :P Vi åt buffé på hotellet o det va jättegott.. fanns mat som passade en kräsen 5 åring tillomed =)
Svar på tråden The Reef över dagen??