Vad är viktigast i ett förhållande?
Jag sitter i en otroligt jobbig sits, enligt mig själv. Samtidigt är det givetvis jag själv som skapat denna.
Under en liten period i mitt liv har jag dejtat 2 olika killar, båda vet om varandra men nu har de ställt kravet, vem ska jag leva med...
Min fråga kommer då, vad är det viktigaste för er som redan har förhållande? Vilka egenskaper och framtidsförutsättningar?
Kille nr 1: Lite äldre än mig, villig till familj, äventyrlig, spontan och delar alla mina intressen. Han älskar mig gränslöst och vill flytta ihop med mig. Vi är på samma plats i livet och saker känns bra. Het och sexuellt fantastisk men något krävande på vissa saker.
Kille nr 2: Trygg och stabil, gammalt ex sedan tidigare (gick in i väggen och lämnade oss men mår bra idag) och vi hade det bra tiden tillsammans. Ett år äldre och bra familjefar (far till mina barn). Vill ha en bra vardag och framtid. Han älskar mig också väldigt mycket och kräver inget speciellt av mig. Går att lita på och man liksom vet vart man ha honom. Lite tråkig i sängen men ser bra ut. Dock finns inte den där attraktionen som med den andra. Men det kanske växer fram.
Kille nr 1 vet jag att jag kan få ett spännande liv med men det är något som alltid kommer fortsätta. Det kan göra att mina barn ibland inte riktigt blir prioriterade till 100%.
Kille nr 2 kommer ge mig en stabil vardag och liv med mina barn men spänningen kommer saknas.
Hur ska jag tänka i mitt val? för jag är helt lost för tillfället.....