nozpa skrev 2014-10-15 11:19:28 följande:
Tror att det är ytters vanligt. Att killar möter den typen ivf. Bland mina killkompisar så har det väl hänt dom flesta som träffat någon från nätet.
Blev det något?
Ja, det hände en killkompis till mig också. Vi var några st som skulle kryssa ihop och knappt någon hade träffat någon annan tidigare. Han var så glad och uppåt för att äntligen få träffa den här tjejen. Jättesöt tjej, jag hade ju också sett bilderna på henne.
Grejen var att hon var väldigt smal i ansiktet och (så klart) hade tagit en del av bilderna uppifrån (detta var som sagt många år sen så fenomenet att fota uppifrån för att se smalare ut var inte vida känt) och när jag såg henne på riktigt så fattade jag inte att det var hon. Hon var rent ut sagt jättetjock vilket så klart inte är fel som så, men killen väntade sig en något mullig tjej, alltså en med kanske 5-10 kg övervikt, här pratar vi minst 50 kg övervikt...
Han kände sig jätteelak som tappade intresset där och då, men det handlade lika mycket om att han kände sig ljugen för.
En tjejkompis skulle träffa en man, förvisso för vänskap (även om han troligen hopades på annat) och han blev skitarg när hon inte kände igen honom trots att han använt en tio år gammal bild på sig själv, när han var modell med långt hår. Framför henne stod en man utan något hår alls och med en megakalaskula...