Jag vill vilja mer
Jag har läst lite här och många trådar skapas av tjejer eller killar som vill mer än sin partner. Mer sällan av de som vill mindre, kanske för att många av dem inte ser det som ett problem vad vet jag.
Jag har velat mindre än min man rätt länge och jag märker att han blir ledsen/uppgiven/likgiltig till sex efterhand.
Jag blir sällan upphetsad eller kåt spontant och inte ens alltid av intimitet. Jag tycker att det är ett jätteproblem och vill verkligen inte att det ska vara så. Jag vill bli kåt men vet inte hur jag ska göra.
Min man är den finaste man jag träffat, han är mysig, pålitlig, intelligent, tålmodig, lugn, mysig, vacker, snygg och luktar gott när han är svettig (annars också förstås). Jag vill leva resten av mitt liv med honom. Och naturligtvis att vi båda ska vara lyckliga.
Eftersom jag har en lägre lust så plågar det mig ju inte rent fysiskt, men vår relation är väldigt viktig för mig och jag vill att den ska leva och frodas. Jag tycker att man i en relation har ett visst ansvar att se till den andres behov och inte bara sina egna. Jag vill tillgodose hans behov, problemet är bara att det ju inte är en fråga om att "släppa till" (vilket jag naturligtvis gör, jag nekar honom sällan sex de gånger han tar initiativ, och om jag inte vill så suger jag av honom.) Men jag vet ju att det han vill ha inte enbart är något fysiskt. Det är något mer, för sex i en relation är något mer än bara fysiskt tycker jag. Det är ett sätt att komma nära varandra, slappna av och njuta tillsammans medan man delar något fint som man har reserverat till varandra och inga andra.
Jag hade velat ha en betydligt högre sexualdrift. Ibland tror jag att jag hamnat i någon ond spiral av inbillade krav och prestationsångest. Men min kille är jättefin och pressar inte alls, han skuldbelägger inte osv.
Problemet är att jag inte vet hur jag ska komma ur det och bli en mer kåt variant av mig själv igen.
Jag har inte tänt på någon annan än han sedan vi blev ihop så det är inte att jag sneglar åt andra håll, jag vill bara ha sex med min man.
Att bli sådär övermannad av kåthet är väldigt underbart och jag saknar det.
Har någon här erfarenhet av att vända en minskad lust till en ökad lust? Hur gjorde ni?