• Anonym (BS-man i norr)

Hur gammal var du då du provade ha sex med en annan person?

Jag var 9 år gammal då jag utsattes för ett våldtäkt.
    Klarade mig undan då det kom personer till undsättning

Då jag var 13 år spelade jag aktivt med pingis och efter en av träningarna då jag stod i duschen ville tränaren att vi skulle prata om nästa tävling.

Vi gick in i bastun
    Han fick genast stånd på sin kuk och det var märkligt för jag hade inte sett en sådan kuk innan.

Han ville att jag skulle röra vid den och vips sprutade han ner mig på mig vilket kändes äckligt

Vi fortsatte att träffas i några år efter det

• Svar på tråden Hur gammal var du då du provade ha sex med en annan person?
  • Kereza

13. I mitt fall var det helt frivilligt och självvalt, dock. 

• Anonym (memory)

14 och det va inte helt frivilligt :/

• villbusa
    Anonym (memory) skrev 2014-10-15 15:23:51 följande:

14 och det va inte helt frivilligt :/

Trist, verkar inte va så ovanligt att det varit så.....
  • Anonym (Em)

16 med min första pojkvän, självvalt.
    18 med en tjejkompis, självvalt. 
     Jag kan ännu inte välja om jag föredrar något men alltid egentligen tänt mer på tjejer men tyvärr tänder killar mest på mig. Vill vara med mer kvinnor. 

• Anonym (sex?)

Beror väl på vad man menar med sex. När jag var 5 var jag inne på toaletten på dagis med en killkompis. Vi tog av oss byxor och trosor/kalsonger och han tryckte sin snopp mot min slida. Men vi fattade ju inte hur det skulle gå till så var ju inte mer än experimenterade. Minns inte vems idé det var men vi var med på det båda två.

Annars var jag 19 år första gången jag hade samlag men hade haft sex på andra sätt innan det.

• Anonym (Juicy)

När jag var kanske 3 år var det en pojke som var äldre än mig kanske 5 år som hade snott nånting från mig och så sa han att jag skulle få tillbaka den om jag följde med honom bakom busken och där drog han av mig trosorna och började pilla, jag blev livrädd och knuffade honom från mig och tog tillbaka min sak efter det var jag rädd för honom.

Jag hade ju lärt mig att ingen hade där nere att göra men jag vågade aldrig berätta för mamma eller min fröken för att jag skämdes så mycket. Äcklig liten pervers pojke det där....

Sedan var när jag var 23 med en kille jag gillade :)

Svar på tråden Hur gammal var du då du provade ha sex med en annan person?