Blödning v7?
Jag är i v7 nu och har fått en blödning.
I tisdags hade jag lite rosa/bruna flytningar men inte spec mkt. Igår kom det blod, inte mkt det heller men det var mörkt rött. Hade lite ont i magen men har haft det hela tiden och som jag förstått det kan det vara "växtvärk" och normalt.
Idag kommer det mer blod, droppar/rinner lite när jag går på toaletten. Just nu räcker det med trosskydd. Det gör också lite, lite ondare idag.
Blir så himla orolig o misstänker givetvis missfall :(
Pratade m kvinnokliniken igår och bm sa att det låter som missfall på min beskrivning men att det inte behöver vara det.
Jag gjorde abort i januari detta år och då hade jag både illamående och ömma bröst, vilket jag inte haft under den här graviditeten.
Det är ju såklart omöjligt att veta om det är mf eller inte men skulle gärna vilja höra andra som varit med om blödningar och mf.
Det är väl individuellt men hur "lång tid" tar ett mf? För de flesta gör det ju rätt ont o det är rikliga blödningar. Jag kanske också kommer få det men när? Är det vanligt att ha små blödningar några dagar o sedan börja blöda ordentligt?? Vill absolut inte att det ska vara mf men går bara o väntar och nästan "hoppas" på att det ska börja blöda mycket o göra ont, orkar inte med den här ovissheten!!:(