• dejan9209

    VAD GÖR NI PÅ HALLOWEEN?

    Hej jag undrar kort vad ni gör på halloween?
    Är det någon maskerad, eller är ni bara hemma och myser med familjen?

    Tips på Någon Halloween rätt uppskattas för den vuxne


  • Svar på tråden VAD GÖR NI PÅ HALLOWEEN?
  • Mercurialis

    Jag gör ingenting särskilt på Halloween. Det är inte något jag bryr mig om att fira.


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Stårschan

    Det är inte någon högtid som uppmärksammas alls. Däremot brukar vi ha nattvandring till kyrkogården till allhelgona för att tända ljus.

  • dejan9209
    Stårschan skrev 2014-10-16 11:07:44 följande:

    Det är inte någon högtid som uppmärksammas alls. Däremot brukar vi ha nattvandring till kyrkogården till allhelgona för att tända ljus.


    Det låter rätt mysigt faktist! 

    Ne det är väl ingen högtid som upmärksammas så mycket hemma hos oss med, men tänkte att det ändå kunde vara roligt att göra något lite annorlunda, kanske äta extra god mat med halloween i framkant eller, bara ta en mysig promenad längs kyrkogården o tända lju.
  • Stårschan

    Kyrkogårdar är otroligt mysiga i mörkret till Allhelgona, så om du inte har gjort det tidigare kan jag varmt rekommendera ett besök på närmaste kyrkogård i år. Men vänta som sagt tills det blir mörkt, och gravlyktorna lyser upp hela området.

  • plwf

    Alltid kul att fira Halloween med vänner med tema bästa utklädnad. En sådan kväll garanterar många skratt. För tips på Halloween-inspirerad mat så spana in Landleys Kök Spöke

  • Anonym (Turd)

    Jag klär inte ut mig till en Bajskorv i alla fall.
    The worst Halloween costume I've ever seen (menga.net)

    Amazon.com: Rasta Imposta Poop and Toilet Paper 2 Piece Couples Costume Mens Womens Adult : Clothing, Shoes & Jewelry

    Amazon.com: Corn Poop Halloween Costume - Funny Poo Emoji Gross Humor One-Size Adult Outfit : Clothing, Shoes & Jewelry

    Amazon.com: Rabtero Brown Poop Costume for Kids 6-10 Years : Clothing, Shoes & Jewelry

Svar på tråden VAD GÖR NI PÅ HALLOWEEN?