• Anonym (Minna)

Sitta på hans ansikte?

Min man har länge velat att jag skall sitta på hans ansikte. Som en dominans grej där han tvingas slicka mig. Jag har inte direkt känt mig bekväm i det men vi har i alla fall gjort det ett antal gånger. Visst har jag tyckt att det har varit skönt men jag har inte kunnat slappna av.

Nu senast kom jag över en tröskel och - ja - jag kom. Ordentligt. Det var otroligt skönt och min man var helt salig efteråt för att jag hade haft en orgasm över hans ansikte.    

Så det lär ju bli ett mer fast inslag i vårt sexliv framöver inser jag ju nu. Fast jag är fortfarande osäker över hur jag skall sitta när vi gör det. Är det någon annan tjej här som gör samma med sin man och som njuter av det? Hur sitter du? Upprätt eller framåt lutat? Sitter du still eller sitter du och "gnider dig" över hans ansikte? Gnider du dig till orgasm eller låter du han göra jobbet och du sitter still? Står du på knä...eller sitter du på huk?

Lite nyfiken på det här....

• Svar på tråden Sitta på hans ansikte?
  • Efraim Barkbit

Bra trådstart och viktigt ämne

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Missy)

Sitt så att han får luft lite då och då....annars kan det bli ganska kortvarigt FlörtSkrattande

• Anonym (Hm...)

Jag hade en kille som föreslog det där. Jag tyckte det var vansinnigt avtändande att han såg det som en dominansgrej att "tvingas" slicka mig. Att han liksom inte kunde se det som att han gav mig sin dyrkan och att han belönades med att få slicka mig, utan istället såg det som att min fitta var något smutsigt som han skulle bestraffas med. Glad att du kunde tänka förbi det, så du får ut njutning av det också. Jag kunde aldrig det, så det tog slut.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Hm...) skrev 2014-10-16 18:12:28 följande:

Jag hade en kille som föreslog det där. Jag tyckte det var vansinnigt avtändande att han såg det som en dominansgrej att "tvingas" slicka mig. Att han liksom inte kunde se det som att han gav mig sin dyrkan och att han belönades med att få slicka mig, utan istället såg det som att min fitta var något smutsigt som han skulle bestraffas med. Glad att du kunde tänka förbi det, så du får ut njutning av det också. Jag kunde aldrig det, så det tog slut.

Oj, så det var själva orsaken till att det tog slut:o ?
  • Anonym (Hm...)
    ErnstHugo skrev 2014-10-16 18:32:34 följande:
    Oj, så det var själva orsaken till att det tog slut:o ?
    "Ditt kön är äckligt och att ge dig njutning är bestraffning för mig"?
    Ja.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Hm...) skrev 2014-10-16 18:35:46 följande:

"Ditt kön är äckligt och att ge dig njutning är bestraffning för mig"?

Ja.

Men var det inte så att han tände på den "bestraffningen" ? Att bli kåt och lycklig av imaginär smuts och tvång kan väl inte vara helt obegripligt att förhålla sig till om man älskar personen. Eller?
  • Anonym (Hm...)
    ErnstHugo skrev 2014-10-16 18:54:22 följande:
    Men var det inte så att han tände på den "bestraffningen" ? Att bli kåt och lycklig av imaginär smuts och tvång kan väl inte vara helt obegripligt att förhålla sig till om man älskar personen. Eller?
    Jag kan inte se varför jag ska njuta av att han anser att jag är äcklig. Behövde han förnedras för att njuta så hade det gått finfint för honom att ligga på knä och bönfalla mig om ynnesten att få slicka mig. Hade gärna nekat honom, hånat honom och skrattat åt hans patetiska försök att tillfredsställa mig, på det, om det fått honom att må bättre.
    Men just approachen "Du är äcklig, använd mig på äckliga sätt" tänder jag inte på, när det är jag som anklagas för att vara äcklig, och hans begär efter att "utnyttjas" ska inte gå ut över mig. Det hade enkelt kunnat göras om så att han var min slav, som inte var värdig att få gå i närheten av mitt kön, men han skulle prompt ha det till att delar av mig var frånstötande och smutsiga och hävdade hela tiden att det var för att han "behövde" få känna sig värdelös. Jag hade inte haft några problem med att spela med i det, men jag har problem att spela med i tanken på att jag skulle vara äcklig.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Hm...) skrev 2014-10-16 19:07:15 följande:

Jag kan inte se varför jag ska njuta av att han anser att jag är äcklig. Behövde han förnedras för att njuta så hade det gått finfint för honom att ligga på knä och bönfalla mig om ynnesten att få slicka mig. Hade gärna nekat honom, hånat honom och skrattat åt hans patetiska försök att tillfredsställa mig, på det, om det fått honom att må bättre.

Men just approachen "Du är äcklig, använd mig på äckliga sätt" tänder jag inte på, när det är jag som anklagas för att vara äcklig, och hans begär efter att "utnyttjas" ska inte gå ut över mig. Det hade enkelt kunnat göras om så att han var min slav, som inte var värdig att få gå i närheten av mitt kön, men han skulle prompt ha det till att delar av mig var frånstötande och smutsiga och hävdade hela tiden att det var för att han "behövde" få känna sig värdelös. Jag hade inte haft några problem med att spela med i det, men jag har problem att spela med i tanken på att jag skulle vara äcklig.

Aha tror jag fattar
  • Grynet2010

Prova att sitta så pass att han kan andas nästan fritt så han måste be om lov för att ta ett djupt andetag mellan stickningen. Kan du få fontänorgasm så är det ett ultimata avslut på" bestraffningen" Min man brukar få välja om han vill gapa eller ha munnen stängd och ibland bryr jag mig inte om att säga till innan.

• kasovi

Han får kudde under huvudet så han kommer upp lite, jag står på knä ovanför och lutar mig ofta mot väggen. Då och då låter jag honom vila tungan lite och "jobbar själv" med höfterna.

Svar på tråden Sitta på hans ansikte?