• Anonym (hejsan)

27 cm lång kuk

träffade en man som har 27 cm lång kuk
    jag klarde inte av den alls

hur gör ni som klarar det? jag menar den kom ju inte ens in den gjorde bara ont

• Svar på tråden 27 cm lång kuk
  • Anonym (...)

Längden kan ju regleras genom att han helt enkelt inte kör in hela kuken. Det ÄR svårt dock, särskilt vid mer passionerat eller quickie-sex. Men det är ju något han måste hålla sig medveten om. Och du med, så att ni kan använda ställningar som gör det lättare, och ta det lugnt.
    Om den dessutom är väldigt grov (och det är den ju troligen) så blir det svårare :/ 
    27 centimeter har jag aldrig ens stött på - jag tycker min partner (18) är för lång ibland, så att det gör ont...så det där låter fan inte kul alls.

• Anonym (hejsan)

ja det gör bara ont till och med glidmedel
    den liksom går inte in i mig heller
    vilken ställning man en försöker så liksom är jag för trång

• Anonym (Glasklart)

Brukar slå tjejen i huvet med kuken sen viker jag den dubbelt. Funkar vare gång.

• Anonym (hejsan)
    Anonym (Glasklart) skrev 2014-10-18 15:30:26 följande:

Brukar slå tjejen i huvet med kuken sen viker jag den dubbelt. Funkar vare gång.

öh? oj

men hur ska man göra

någon man med stor kuk som kan dela med sig av sina erfarnheter med mera
  • Anonym (hejsan)

hur gör man för att undvika skavsår

• Dickie Simpkins
    Anonym (hejsan) skrev 2014-10-18 15:37:36 följande:

öh? oj

men hur ska man göra

någon man med stor kuk som kan dela med sig av sina erfarnheter med mera

Nu har jag inte riktigt 27 cm lång, men däremot väldigt grov. Mest är ju problemet att komma in om tjejen inte är tillräckligt våt. Ett trick är ju att lirka lite. Först bara halva ollonen, in och ut, in och ut, tills det töjs och blir våtare. Sen hela ollonet, samma sak. En bit i taget, innan man trycket in hela. Sen brukar problemen vara över :)
  • Anonym (39cm)

min snorre är 39 cm lång och ingen tjej vill snaska på den :(

• kilroy

Har inte så lång men grov. Förarbetet är viktigt, slicka fittan riktigt våt först o lite fingrar i o sen glidmedel. Brukar göra susen. Så be han gå ner på dig innan och köra sina bästa trix

Svar på tråden 27 cm lång kuk