Bagagekontroll Viking Line
Någon som har åkt kryssning med Viking Line Cinderella lördag-söndag senaste månaderna och vet om de röntgar bagaget vid påstigning? :)
Någon som har åkt kryssning med Viking Line Cinderella lördag-söndag senaste månaderna och vet om de röntgar bagaget vid påstigning? :)
Åkte igår. Ja, de röntgar bagaget. Har du alkohol med dig så tar de den.
bara lämna drickat hemma om du inte vill bli av det,men vrf ta med när hela den knullcontainern flödar av det
Du frågar ju det varje gång du ska åka. Läser du inte vad folk svarar?
JA, de kollar bagaget vid påstigning. Den här gången också.
Du frågar ju det varje gång du ska åka. Läser du inte vad folk svarar?
JA, de kollar bagaget vid påstigning. Den här gången också.
What! Jag har bott i Finland och därför åkt en hel del med Viking Lines färjor, men kan inte svara på o jag åkt med just Cinderella. De gånger som jag åkt så har ingen gjort någon som helst ansträngning till att på något vis kontrollera vad jag tagit med mig. Måste vara någon undantagsregel för just Cinderella.
What! Jag har bott i Finland och därför åkt en hel del med Viking Lines färjor, men kan inte svara på o jag åkt med just Cinderella. De gånger som jag åkt så har ingen gjort någon som helst ansträngning till att på något vis kontrollera vad jag tagit med mig. Måste vara någon undantagsregel för just Cinderella.
om du nu har missat det så är det bara en ren sup och knull resa a`la 23 h
Ok! Då är det inte Cinderella jag åkt med. Är inte intresserad av att memorera namn på färjor. Supa har jag inte kunnat göra eftersom jag haft bilen med mig.
Kan tillägga att varje gång jag åkt så har jag förundrats över den totala avsaknaden av säkerhetskontroll. Ryktena om att Estonia skulle ha utsatts för något slags attentat känns därför fullt möjliga.
Okej, tack för alla svar!
Och anledningen till att jag ska ha alkohol ombord är för att det är en möhippa och vi har lite grejer planerade som inte bara ska ske i baren :p Men men, jag chansar och så får vi väl se :)