Knöl bakom örat, huvudvärk, skelettont
Hej,
Har mått väldigt konstigt i en vecka nu. Märkte en ömmande knöl ca 1x1cm bakom vänster öra/örinsnibb. Googlade och fick svar på att det kan vara en svullen lymfkörtel varför jag inte brydde mig.
Dagen därpå började jobbiga huvudvärken (bakhuvud, framhuvud, bakom ögonen) som fortfarande inte gått över samt upptäckte jag yttligare en öm knöl, framför vänster öra 1x1 cm. Det susade i örat, typ som om jag hörde sämre samt var jag sjukt trött följt av oavbruten frossa fast jag inte var förkyld. Upptäckte även att sängen var genomblöt av svett.
Tog en het duch (det varmaste man kan dra på och det är h-e-t-t) ändå fryser jag. Duschade så varmt att skinnet sved rejält efteråt.
Har alltid varit en frukostmänniska men kunde inte äta ngt, hade noll aptit. Samma sak framåt kvällen, ingen aptit. Åt ett äpple.
Dagen därpå åkte jag till vårdcentralen. Hon klämde på knölarna och sa att vila och alvedon hjälper. Har aldrig tidigare varit med om att man uteslutit provtagning vilket jag ifrågasatte. Hon lovade mig att jag har ngn infektion i kroppen och att det går över. Blev förbannad över idiotens slappa bemötande och gick ut därifrån och in på labbet. Krävde att sänkas skalle tas. Sänkan togs och jag fick vänta en stund innan idioten ropade upp mitt namn. Sänkan var normal och att man får förstorade lymfar är fullt normalt enligt henne.
Hade inte ätit någonting på hela dagen, blev ett äpple på kvällen igen.
Nu började jag få kounternerlig molande värk i skelettet lite varstans i kroppen samt muskelryckningar, stickningar. Har även molande värk i magen (båda sidor, dock ej samtidigt) som kan stråla ned mot ljumsken(arna)? Extremt trött, ointresserad och dålig minne.
Knölen framför örat har lagt sig. Knölen bakom örat har lagt sig ngt men finns fortfarande kvar, dock ömfri. Känseln i örat är dålig.
Har ett förhöjt värde av trombocyter sedan tidigare om det har någon betydelse.
Vad fan håller kroppen på med?