• Jämtland39

    tresamhet

    Måste dela mina erfarenheter och kolla om det är fler som har liknande erfarenheter. Lever sedan 6 månader tillbaka tillsammans med min fru och min älskarinna under samma tak tillsamm med fyra barn mellan 4 år och 11 år.. 2 är mina tillsammans med frun 2 är älskarinnans sen tidigare giftermål. Som vi lever just nu så delar dom 2 kvinnorna på mej men vi sover alla i samma säng.. har sex på både 3 och var för sig. Barnen kallar alla mej för pappa och båda kvinnorna för mamma. Undrar mest om vi är ensamma i denna situation

  • Svar på tråden tresamhet
  • tjejnkpg

    trist att det inte var några svar än själv är det jag som är bi i min familj och är gift med en man men vill leva med en kvinna med.. men går inget bra

  • Jämtland39

    Ja det är inte en lätt sitts att vara i.. jag var inte beredd aTT lämna min fru.. och ville heller inte lämna flickvänen/älskarinnan. Så för mej/oss funkar detta bäst.. men det är ett stort steg och inte alls socialt accepterat.. mina syskon har tagit avstånd ifrån oss och våra barn..Men för oss är det värt det.

  • chesa1

    Jag lever med en man men vill träffa en flickvän också, finns det fler i samma situation?

  • Anonym (Justin I)

    Det finns politiker som tycker att det ska bli lagligt med flersamhet, alltså att gifta sig fler än två.

    Om man inte krånglar till det med barn och ägodelar så kan det säkert vara trevligt och praktiskt.

  • Anonym (Sugaren)
    Jämtland39 skrev 2014-10-22 07:34:38 följande:

    Ja det är inte en lätt sitts att vara i.. jag var inte beredd aTT lämna min fru.. och ville heller inte lämna flickvänen/älskarinnan. Så för mej/oss funkar detta bäst.. men det är ett stort steg och inte alls socialt accepterat.. mina syskon har tagit avstånd ifrån oss och våra barn..Men för oss är det värt det.


    Hur gick det till när du presenterade dem för varandra?
Svar på tråden tresamhet