• Anonym (Kille)

Orgasm denial

Jag går igång på tanken att min tjej bestämmer över mina orgasmer dvs. när och om jag får komma. Jag gillar känslan av att vara kåt och när det liksom nästan gör ont i pungen av att inte fått komma på ett tag. När jag sedan får orgasm så kommer jag väldigt hårt med mycket sprut och så. Grejen är att det inte är lika kul att gå utan orgasm när tjejen inte aktivt bestämmer över mig. I det bästa av världar så skulle jag vilja att hon retar mig var och varannan dag och låter mig ha stånd och vara nära orgasm för att sedan säga att nu räcker det ingen orgasm för dig idag.
    Känslan när man är väldigt nära orgasm och både vill komma och samtidigt inte (för då försvinner känslan) är härlig och när man får sluta bli stimulerad och bli mjuk för att helt avbryta för att klä på sig och göra nått helt annat är häftigt. Brukar bli lite vått i kalsongerna då kroppen ofta utsöndrar sekret när man är upphetsad.
    Finns det fler som gillar detta? Både bland kvinnor som sitter på makten och männen som får underkasta sig kvinnan?

• Svar på tråden Orgasm denial
  • Zuzanne

Jag gillar att ge honom stånd och inte alltid fullfölja det, slutar alltid med sex, fast det kan ta från några timmar upp till några dagar innan det blir fullföljt.

• Anonym (Kille)
    Zuzanne skrev 2014-10-20 22:15:11 följande:

Jag gillar att ge honom stånd och inte alltid fullfölja det, slutar alltid med sex, fast det kan ta från några timmar upp till några dagar innan det blir fullföljt.

Hur går du tillväga när du säger att du gillar att ge honom stånd? Kan det vara ute på stan eller är det alltid i hemmet du teasar honom? När det tar dagar, håller du då på att reta honom lite nu och då? Dvs reta upp ett stånd för att helt sluta för att reta upp honom efter en stund igen? Får han veta när han får komma eller blir det en överraskning när du ger honom möjligheten?
  • Zuzanne
    Anonym (Kille) skrev 2014-10-20 22:22:50 följande:
    Hur går du tillväga när du säger att du gillar att ge honom stånd? Kan det vara ute på stan eller är det alltid i hemmet du teasar honom? När det tar dagar, håller du då på att reta honom lite nu och då? Dvs reta upp ett stånd för att helt sluta för att reta upp honom efter en stund igen? Får han veta när han får komma eller blir det en överraskning när du ger honom möjligheten?
    Det kan vara både hemma och på andra platser, men oftast hemma. Ja jag teasar lite då och då under dagen/dagarna. Smeker upp den till ett stånd tex och avbryter. Det blir mer som en överraskning för hans del, och för min del då jag går igång på att teasa så att han tillslut inte kan hålla sig och inte jag heller så då har vi sex och är sprängkåta båda två ^^
  • Anonym (Kille)

Puffar tråden lite.

Är det inga fler som gillar eller går igång på detta och som vill delge sina synpunkter?

Svar på tråden Orgasm denial