• Anonym (Big or small?)

Size queens - Kvinnor som vill ha större penisar

Här tänkte jag att vi diskuterar detta fenomen - Size Queens.

En size queen för mig är en kvinna som ratar/sorterar bort killar som har kukstorlek medel/under medel och kräver en kuk på låt oss säga 19 cm+. 

Att man stött på några stycken genom åren är ett faktum, kan konstatera att dem finns i alla åldrar men på senare är det mer vanligt bland yngre.

En kvinna som bryr sig såpass mycket om kukstorleken förfaller ofta inom dessa kriterier (inte alla, men skulle säga merparten).

- Lösaktig (har haft många sexpartners, många one night stands).
    - Osäkra, pratar mycket skit om allt och alla, inte speciellt smarta.
    - Ofta inte speciellt snygga, utan snarare under medel, tränar inte osv.
    - Väldigt inriktad på samhället, bryter inga lagar/brukar droger, men dricker gärna alkohol och röker cigaretter.
    - Inte sällan aktiv i något som är totalt motsägelsefullt när det kommer till något som kukstorlek dvs att alla är lika mycket värda osv osv.
    T.ex. Vänsterpartiet/Feministiskt Initiativ.

Har ni några liknande erfarenheter? Och nej, detta är ingen gråta-ut-tråd utan endast observationer genom årens lopp! Glad
  • Svar på tråden Size queens - Kvinnor som vill ha större penisar
  • OupaOupa

Herregud, karlar! När ska ni släppa er snoppfixering? Fan, vad pinsamma ni är!

• Anonym (Big or small?)
    Fagerlund skrev 2014-10-20 18:49:46 följande:

Ring mig.

Haha vad menas med detta? :)
  • Anonym (Big or small?)
    OupaOupa skrev 2014-10-20 18:52:30 följande:

Herregud, karlar! När ska ni släppa er snoppfixering? Fan, vad pinsamma ni är!

Vi skulle ju kunna släppa snoppfixeringen strax efter att ni tjejer släpper er magefixering, ansiktsfixering, hårfixering, lårfixering, ryggfixering, bröstfixering osvosv.

Nämen skämt åsido, om du läst tråden så hade du förstått att jag talade om ett fenomen som jag iaktagit och förmodligen svarat lite vettigare :)
  • Anonym (Henke)

Den enda gemensamma nämnaren jag kan se för brudar som gillar stora kukar är att de har fittor som kan ta emot stora kukar.

Svar på tråden Size queens - Kvinnor som vill ha större penisar