• Pion74

Saknad av fysisk närhet

Hej,

Ny här och vet inte hur man gör.. Men bara skriver för jag behöver det.

Min man och jag ska skiljas, på min önskan. Väldigt sorgligt. Men vi är sams och överens.

Mitt största problem just nu är att jag är i så otroligt stort behov av fysisk beröring, fysisk närhet. Kan få det av honom men vill inte det. Vill inte att han ska tro något.

Har funderat på att gå med på någon nätdejtingsajt men vi har inte flyttat ifrån varandra än. Skulle kännas dumt.

Är det någon som känner igen sig? Någon som kan komma med råd.

Jag håller på att gå sönder av längtan efter närhet.

Tack!

/J

• Svar på tråden Saknad av fysisk närhet
  • Anonym (Kille)

Känner också ett stort behov av närhet så jag vet hur det känns. Men då jag aldrig fått uppleva riktig närhet är jag kanske inte rätt för dig. Prova nätdejtingsajter, där kan du förhoppningsvis hitta någon.

• Anonym (A)
    Pion74 skrev 2014-10-21 20:47:28 följande:

Hej,

Min man och jag ska skiljas, på min önskan. Väldigt sorgligt. Men vi är sams och överens.

Mitt största problem just nu är att jag är i så otroligt stort behov av fysisk beröring, fysisk närhet. Kan få det av honom men vill inte det. Vill inte att han ska tro något.

Har funderat på att gå med på någon nätdejtingsajt men vi har inte flyttat ifrån varandra än. Skulle kännas dumt.

Tack!

/J

Jag var på dejt med ev kille en gång som i slutet av dejten sa att han fortfarande bodde med mamman till hans barn. Väldigt konstigt och inget för mig. Men jag sökte ju kärlek, inte bara sex och närhet. För sex och närhet - go for it.
  • Anonym (Håller ut)

Hej,

Är i EXAKT samma läge. Absolut vill jag ha närhet, det är ju lite av en flykt från en jobbig situation. Men så länge som jag bor med min fru så skulle det kännas konstigt att gå ut och dejta. Riskerar att paja en fungerande samarbete med ditt ex. Håll ut, det försöker åtminstone jag göra om ett par-tre månader är det nytt läge.

• Anonym (Loke)
    Pion74 skrev 2014-10-21 20:47:28 följande:

Hej,

Tack!

/J

*digitalkram*
  • Pion74

Hej,

Tack för svar. Såklart jag måste hålla ut. Det är som sagt bara några månader kvar. Och visst är det en flykt mitt i det jobbiga.

Nätdejt verkar så avancerat, jag vill absolut inte träffa en ny partner, bara någon att få lite uppmärksamhet av och få mysa lite med.

Tack för kramen btw, värmde trots att den var digital :)

/J

• Anonym (Smoothie)
    Pion74 skrev 2014-10-23 06:43:05 följande:

Hej,

Tack för svar. Såklart jag måste hålla ut. Det är som sagt bara några månader kvar. Och visst är det en flykt mitt i det jobbiga.

Nätdejt verkar så avancerat, jag vill absolut inte träffa en ny partner, bara någon att få lite uppmärksamhet av och få mysa lite med.

Tack för kramen btw, värmde trots att den var digital :)

/J

Ja det är svårt sånt där. Men när allt normaliserats igen så kommer det bli supernajs!
  • Anonym (Loke)
    Anonym (Smoothie) skrev 2014-10-23 21:37:03 följande:
    Ja det är svårt sånt där. Men när allt normaliserats igen så kommer det bli supernajs!
    Glömde att jag kallade mig Loke. :)
  • Anonym (Jag med)

Vill bara säga att det är bra om du håller ut och väntar med att dejta för processens skull. Min man flyttar ut om en månad nu, han har dejtat andra i ett halvår. Det är otroligt jobbigt att se "från sidan". Plus att jag hatar de främmande kvinnornas hårstrån som dyker upp överallt. Det har absolut gjort att vår svåra skilsmässa blivit ännu svårare. Själv har jag känt att jag vill bli klar med skilsmässan innan jag börjar med annat. Vi har iofs inte haft. Nån direkt närhet på många år så jag har vant mig. Man överlever absolut! Men längtan försvinner inte.

• Anonym (Rmmm)

Du kan få närhet med mig ;). Är gift men får varken kramar, pussar eller närhet. Saknar det så innerligt.

• Anonym (söker)

Jag vill också ha bara närhet. Kramar av en mans armar och bara försvinna in i famnen! Jag har sambo, men som inte alls vill kramas utan sex, saknar mys och gos väldigt mycket! 

• Anonym (Kille)
    Anonym (söker) skrev 2014-10-27 15:40:39 följande:

Jag vill också ha bara närhet. Kramar av en mans armar och bara försvinna in i famnen! Jag har sambo, men som inte alls vill kramas utan sex, saknar mys och gos väldigt mycket! 

Kanske jag kan duga?
  • Anonym (söker)
    Anonym (Kille) skrev 2014-10-27 15:53:25 följande:
    Kanske jag kan duga? smile1.gif
    En alldeles egen kramare Drömmer
  • Anonym (Kille)
    Anonym (söker) skrev 2014-10-27 17:16:04 följande:

En alldeles egen kramare 

Varför inte?
  • downey

Vänta tills ni flyttar ifrån varandra är mitt tips. Sedan finns det mängder av sidor på nätet för dig att söka efter det du behöver, inget konstigt med det. Är man öppen kring vad man söker så behöver ingen förvänta sig ett förhållande när du inte vill ha det.

Lycka till.

• Anonym (SammaHär)

Är i samma situation, håller på att skiljas från min fru, vi bor fortfarande i hop men givetvis sover vi isär. Och nog saknar jag också närhet även om jag börjar vänja mig, sex klarar jag mig utan men med närhet är det värre. Men det är nog bara att stå ut, att dejta andra innan man flyttat isär blir bara problem.

Som tur är har jag en del kvinnliga bekanta som gärna ger mig en kram när vi råkar ses. Så försök sno åt dig en kram någonstans, det finns nog ingen man som inte har något emot det.

Kram på dig.

Svar på tråden Saknad av fysisk närhet