Sända mannen rosor till arbetet. Vad skriva?
Tänkte överraska mannen med att sända ett fång rosor när han är på arbetet.
Ge mig förslag vad kan jag skriva för fint och lite annorlunda kanske...?
Skulle skämmas ögonen ur mig om min man gjorde nåt sånt. vad är din tanke med det hela? Visa för hans kollegor hur putti-gulli-nuttiga ni är med varann? varför inte sköta romantiska gester hemma?
Skulle skämmas ögonen ur mig om min man gjorde nåt sånt. vad är din tanke med det hela? Visa för hans kollegor hur putti-gulli-nuttiga ni är med varann? varför inte sköta romantiska gester hemma?
Men varför använda någon annans ord? Då kommer det ju inte inifrån dig. Använd din egen fantasi istället :)
Men varför skicka till jobbet? Varför inte ge honom hemma?
Jag hade tyckt det var sjukt pinsamt. Känns lite som att pissa in sitt revir.
Stackars karl, vad pinsamt!
Om du ska göra så så ska det väl vara dina ord? Det är väl ändå personligt? Jag kan komma på hur mycket som helst som jag skulle kunna skriva på ett kort till min sambo som har att göra med vem han är för mig om jag skulle få för mig samma sak, gör du inte det? Jag hade dock aldrig gjort samma sak som du, sånt sköter vi utanför arbetstid och utan speciella gester för det mesta.
Bor ni ihop så ge rosorna hemma, är ni särbos så skicka blomogram till hans hem. Det där blir revirspink som någon annan skrev i tråden, och väldigt kletigt.