• Anonym (Jag)

Jag blir så glad när jag ser dig! Är det en bra komplimang?

Igår var jag på en privat fest och träffade en kille som jag är intresserad av ( det vet han inte om)
    Och han sa - jag blir så glad när jag ser dig.

Kan det komplimangen betyda att han är intresserad eller kan han ha sagt det bara för att jag ser glad ut vilket jag vet att jag gör.

Förstår att ni inte kan veta detta men jag är ändå nyfiken på att höra vad ni tror.
    Jag är 44 år trots att det kanske låter som att jag är en tonåring :)

• Svar på tråden Jag blir så glad när jag ser dig! Är det en bra komplimang?
  • Anonym (D)

Svårt att säga, men självklart är det möjligt att han gillar dig. I vilket fall som helst blir han ju glad när han ser dig och det är ju alltid positivt!

• taquine

Det var väl en fin komplimang Men hur mycket den betyder är ju en annan fråga..

• kärlek 10

Jag håller mer mer, det är svårt att säga...

Det är bara jag som vill att det ska betyda något :) 

• eslah

Det var ju himla gulligt sagt, sånt gillar jag. Hånglade du inte upp honom då?

• Anonym (hur sa han det)

sa han:

jag blir så glad när jag ser dig

eller sa han:

vad glad jag är att se DIG

det första är innerligt och betyder mera och andra är mer att du är en glad överraskning, att du råkade vara just där på samma fest.

Sa han något mer? :)

Anonym (hur sa han det) skrev 2014-10-26 14:24:13 följande:

sa han:

jag blir så glad när jag ser dig

eller sa han:

vad glad jag är att se DIG

det första är innerligt och betyder mera och andra är mer att du är en glad överraskning, att du råkade vara just där på samma fest.

Sa han något mer? :)

alltså andra är typ mer artighetsfras "vad roligt att se dig, hej hej"
  • Anonym (Jag)

Vi hade redan hälsat på varandra när vi kom till festen... Sen kom han fram till mig under kvällen och sa detta...

Och tyvärr minns jag inte ordagrant vad han sa, kommer inte riktigt ihåg.

• Anonym (Jag)

Läste ditt nu igen. Han sa inte det som en överrasking att jag var där och att det var kul att träffa mig, så var det inte i alla fall....

Och vi träffades för en vecka sedan i en butik men då hann vi inte prata så det var inte länge sedan vi sågs...

Men vi känner inte varandra direkt så det blir ju lite tafatt, vi har en gemensam vän det är därför vi känner till varandra och den gemensamma vännen är min chef så honom vill jag inte riktigt säga det till :)

Anonym (Jag) skrev 2014-10-26 15:08:02 följande:

Vi hade redan hälsat på varandra när vi kom till festen... Sen kom han fram till mig under kvällen och sa detta...

Och tyvärr minns jag inte ordagrant vad han sa, kommer inte riktigt ihåg.

Tycker det låter lite småmysigt. Är ni singlar?
  • Anonym (Jag)

Ja, vi är båda singlar! 

Svar på tråden Jag blir så glad när jag ser dig! Är det en bra komplimang?