Börar ändra mi intresse
Jag har alltid velat hålla på med teatern. Enda sedan vid tolv års åldern har jag haft lusten att stå p scen. Flera år innan det, har jag alltid tyckt om att se på teatern och gör det än idag.
Jag är 21 år nu, hållit på med teatern i ca 3 år. Är med i små team. Ena teamet håller på mest med film och den andra både teater och kortfilmer.
Jag har givetvis fortfarande ambitioner inom teaterbranchen och filmbranchen,
Me jag har börjat bli lite sugen på att göra lumpen. Ibland fantasierar jag att det skulle vara trevligt att vakta kunga slottet. För att få lite pengar åt sidan liksom. Skådespelarbranchen är tufft. Så man kanske kan säga att det ärmin second-abition. Eller en fantasi/dröm om att få ett jobb som det, tills man kommer rakt in i skådespelar-karriären, riktigt ordentligt.
Men jag är lite sugen på att köra lumpen. Sugen att vara vakt i kunga-slottet och liknade.
Skulle detta möjligtvis finnas Eller skulle de kanse neka min ansökan, på grund av att det kanske krävs flera års utbildning och så?
Min tangntbord är lite bökg. Ledsen men orar inte rätta. Ni ser vad detstår. Tack! :)