Anonym (Hehe) skrev 2014-10-26 20:07:19 följande:
Ni har väl ändå olika rum och även om väggarna är tunna så går det säkert att va tyst ändå, barnen sover väl nån gång? För de andra så bör dina barn förstå att du har sex så även om de skulle höra de nån gång så tror jag inte de skulle bry sig. De enda som är värre än att höra sina föräldrar ligga är att SE dem ligga (egen erfarenhet ja!). Vi bor i en rätt liten lägenhet och jag fattar klart att min mamma och styvpappa har sex men hellre höra dem ha det än att höra dem bråka.. Annars får man klart ta vara på de småstunderna man kan ha. Skicka ner barnen till affären och storhandla, kan man säkert vinna 30-45 minuter på :)
Jo, vi har egna rum, men man hör alltså varandra jättetydligt, vi ÄR supertysta, andas knappt. Det finns ingen isolering i väggarna så de är som bongotrummor som ljuden förstärks i.
Ja, tyvärr bor vi 5 min från affären, och det är om man går långsamt

Den äldsta med AS skulle dessutom inte göra det iaf så.
Ja, de brukar lägga sig vid 23.30 ungefär och då har vi slocknat för länge sen.
Vi HAR alltså NOLL stunder helt ensamma om vi inte åker bort och ska vi ha sex enbart då blir det skralt med sex..
Anonym (Påhittig) skrev 2014-10-26 20:10:50 följande:
Man får vara kreativ. Ta en dusch tillsammans och sexa loss. Glöm en knarrande säng, släng ner nåt mjukt på golvet och kör. Ta bilen och "handla". Om ni har en källare kan ni gå dit. Men såvida ni inte har världens trasigaste säng och tvångstankar att stöna högt så funkar väl sängen alldeles utmärkt? Vilken tid på dygnet som helst! Vi har 5 barn mellan 6-16 år så jag vet hur knöligt det är att få till det men det går ju.
Jo, vi sexar i duschen ibland, problemet är bara att vi har badkar och det står löst = dunkar mot väggen. Badrummet ligger dessutom mellan barnens rum. Lgh är verkligen värdelös ur sexsynpunkt.
Ingen källare, bor i lgh med förrådet i lgh. Sovrummet är så litet så när vi har sängen där inne (vilket vi har haha) så har vi 50 cm på sidan. Lite trångt att hållas på golvet då

Vi drar ut den från väggen så den inte ska dunka men minsta lilla gnissel eller annat hörs.
Vi letar ny lgh eller hus att köpa eller hyra men det finns inte så mycket att välja på och jag börjar bli en smula frustrerad. (Och förbannad på deras pappa lite halvologiskt då de inte vill vara där

)