Jag är vuxen och ser ut som en pojke
Jag är en 27-årig kille som aldrig haft någon typ av intim relation med en tjej. Jag har tjejkompisar och en hel del tjejer har sagt att dom gillar att ha mig omkring och att jag är trevlig och rolig att umgås med. Mitt problem är att tjejer tycker att jag är ful, jag har hört det bakom min rygg och det är även nu i vuxen ålder och det är ett flertal gånger med jämna mellanrum. Hur jag fixar min frisyr och vilka kläder jag har verkar inte ha någon betydelse.Efter att jag tröttnat och frågat vad som är fel på mig har alla svarat att det är pågrund av att jag har ett babyface och är kort(167cm). Alla tjejkompisar har sagt till mig att jag är för kort för dom och att dom aldrig skulle kunna se på mig som något annan än vän. Och det andra är att jag har ett babyface, jag är 27 år gammal och ser ut som en 16-17-åring i både kropp och ansikte. Folk får en chock när när jag berättar hur gammal är och många tror att jag ljuger. Detta har fått mig att må psykiskt dåligt så att jag har lust att försvinna ifrån denna jord. Senaste året så har jag varit riktigt deppig och önskar att jag inte levde såhär. Alla mina barndomskompisar som jag har träffat igen ser ut som män medans jag ser ut son en liten gymnasiepojke. Ingen tar mig på allvar varken i arbetslivet eller när det gäller tjejer. Vad fan ska jag göra åt det här? Har varit hos läkaren och tagit prover för att se om mina värden är bra men dom säger att allt ser bra ut.
För det finns väl ingen tjej i min ålder som vill ha en pojkvän som ser ut som 16? Kvinnor vill ha män och jag är inte det. Vad ska jag göra? :(