• Anonym2245

min man tvingar min till sex

Hej.

Första gången jag skriver här.

Mitt problem, min man sedan ett drygt år tillbaka tvingar mig till sex.

Jag blev gravid strax innan vi gifte oss och tappade där en dek av sexlusten, efter barnet fötts all sexlust.

idag senast gör han så att när bebis sover närmar han sig mig, jag känner direkt vad han vill. Säger nej, flera gånger. Stretar emot och säger nej upprepade gånger, men han är ju dubbelt så stark ich rycker lätt av mig byxor och trosor. Jag försöker skämta mig till att slippa, säger på skarpen nej. Inget funkar. Har dock aldrig typ knäat honom eller slagit honom. Men han lyckas hålla fast mig och kör in den. Då slutar jag göra motstånd och bara ligger och väntar på att de ska ta slut.

detta har pågått i ett halvt år. Tänkt att det är en del av äktenskapet att ställa upp. Men ja kan inte låtsas utan säger reflexmässigt nej för jag vill verkligen inte. Han säger ibland att jag är hans hora och han gör vad han vill med mig. Jag blir ledsen.

Jag vill skiljas. Jag vet inte vart jag börjar. Kan någon tipsa mig om hur jag går vidare i detta?

• Svar på tråden min man tvingar min till sex
  • Anonym (...)

Om du inte vill och visar det och han trots allt har sex med dig så är det faktiskt... våldtäkt. Att det sker inom äktenskapet gör det inte ok. Det är inte heller en plikt att "ställa upp", utan det ska vara på bådas villkor. Vill du inte-får han acceptera det.

• Anonym (ehh va!)

ehhh det är våldtäkt han gör mot dig..
    Det jag dock inte fattar är att du ej inser det själv..Drömmer

Men det är väl en sån där tråd igen... Skål

• Anonym2245

Nej jag börjar så smått inse att jag inte ska behöva ha det så här.

Men vad gör jag nu?

Känner mig så dum som satt min i denna situation.

• Anonym2245

Kan tillägga att jag inte får ha Facebook för honom. Han läser min telefon, mess mail och historik. (Har internet på privat)

Jag har inga vänner kvar för att alla var enligt honom idioter så jag fick ta bort alla kontaktvägar. Han fick mig att byta nummer i början.

Allt detta var ju för mitt eget bästa. Det verkade så då. Nu känner jag mig efterbliven

• manfrsthlm

man polisanmäler...kallas för våldtäkt...fängelse från 2 år och uppåt

KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (...)

Du gör antingen klart för honom att du inte vill ha sex, att man tappar sexlusten är normalt en tid efter förlossningen. Älskar han dig accepterar han det. Det kan också vara för att du helst enkelt inte känner dig attraherad till honom. I det fallet har du två val- antingen försöker du och han bygga upp en kärlek igen eller så laddar du ner tingsrättens blankett om äktenskapsskillnad, betalar in 900 kr, väntar sex månader sen behöver du aldrig bry dig om din (nymfoman) till make igen.

• Anonym (ehh va!)
    Anonym2245 skrev 2014-10-26 23:49:39 följande:

Nej jag börjar så smått inse att jag inte ska behöva ha det så här.

Men vad gör jag nu?

Känner mig så dum som satt min i denna situation.

Kort och gott
    kvinnojouren!!
  • Anonym2245
    Anonym (ehh va!) skrev 2014-10-26 23:45:55 följande:

ehhh det är våldtäkt han gör mot dig..

Det jag dock inte fattar är att du ej inser det själv..

Men det är väl en sån där tråd igen...

Vad menar du med en sån där tråd igen?
  • Anonym (ehh va!)
    Anonym2245 skrev 2014-10-26 23:55:17 följande:
    Vad menar du med en sån där tråd igen?
    det får jag inte skriva.. då blir man anmäld här på forumet...

Ring kvinnojouren...
Svar på tråden min man tvingar min till sex