Vad tycker ni om porr tjejer?
Tjejer/kvinnor vad tycker ni om porr?
Kollar ni själva?
Vad tycker ni om att sambon kollar?
Hur gamla är ni?
Kollar ni själva?
Hur gamla är ni?
31. Jag gillar det inte för min man säger att han får svårare att tända spontant utan viseull stimulans om han kollar mycket på porr men han vill ändå inte sluta. Så vårat sexliv tar stryk av det iom att han inte tänder bara på mej längre utan måste ha sughjälp för att alls få stånd och det leder till at jag känner mej oattrativ fast han säger hela tiden att jag är jättesexig men det syns ju inte på hur han beter sej "åh du är så sexi" men kuken bara ligger ner. Inte roligt alls. Jag kämnner mej inte sexig och kan inte komma när vi har sex bara för att han kollar på porr och tycker vanligt sex är tråkigt därför. Alltså han säger att det är därför, att han är porrskadad. Men jag tror ju att det är för att jag är ful.
Gillar en del porr, men inte den som blivit trendig på 90-2000-talet med gangbang av småflickor, grov analsex och unga tjejer som får vara spermabank åt 10-20 killar. Fattar mig inte på hur framförallt unga tjejer kan tillåta sig att förnedra sig på det sättet. De män som är med i sådana filmer måste vara gravt personlighetsstörda och helt sakna samvete och värdighet. Men jag gillar "vanlig" porr, med sex mellan 1 och 1 och det ska finnas en erotiskt eggande känsla och inte bara pang på och "ta emot din jävla slyna".
Man lever kanske i fel tid..
Fin fina saker den där porren.
Kollar ni själva?
Ja, ofta.
Bara bra. Få lite nya idéer och ha något sexigt när jag inte är hemma.
Hur gamla är ni?
24 och 29
bara positivt....ska va ordenligt slampiga brudar...
42. Kollar ibland, men ytterst sällan eftersom det mesta bara är skräp. Om jag/vi kollar så är det mest på privata filmer.
Om min man har lust att kolla själv så får han så länge det inte går ut över vårt sexliv.
Vi är rätt kräsna och gillar inte där det handlar om förnedring* eller enkom fokuserar på mannens njutning. (Min mans njutning handlar mycket om min njutning) Inte heller ska de försöka skådespela, håll käften och knulla, annars kan vi kolla på nåt annat. Ansiktsfilmning går bort, det är bara avtändande, fungerar bara om de filmar hela paret på avstånd. Närbild, neps.
Bäst är filmer där tjejerna inte har fejktuttar, det är så oerhört avtändande att se två hårda bollar guppa. För att inte tala om ankmunnar...
*Påpekar att bondage osv inte ses som förnedring av oss, men som ovanstående skrev, 20 killar som knullar en tjej, nej, det går helt bort, så totalt ointressant. Inte heller filmer där man tydligt ser att tjejen är påverkad, eller där man ser kuken vika sig dubbel pga att hon är torr och han är lite halvslak.
Det finns alltså ytterst få filmer som duger åt oss Tack och lov för privatfilmarna säger jag.
bara positivt....ska va ordenligt slampiga brudar...
Frågan var visserligen ställd till tjejer men själv tycker jag den mesta porren är usel. Tänder inte på närbilder av könsorgan som jobbar frenetiskt. Heta sexscener i en vanlig film kan vara betydligt mer eggande tycker jag. Undantag finns men det är få. Smiskfilmer kollar jag gärna på.
42. Kollar ibland, men ytterst sällan eftersom det mesta bara är skräp. Om jag/vi kollar så är det mest på privata filmer.
Om min man har lust att kolla själv så får han så länge det inte går ut över vårt sexliv.
Vi är rätt kräsna och gillar inte där det handlar om förnedring* eller enkom fokuserar på mannens njutning. (Min mans njutning handlar mycket om min njutning) Inte heller ska de försöka skådespela, håll käften och knulla, annars kan vi kolla på nåt annat. Ansiktsfilmning går bort, det är bara avtändande, fungerar bara om de filmar hela paret på avstånd. Närbild, neps.
Bäst är filmer där tjejerna inte har fejktuttar, det är så oerhört avtändande att se två hårda bollar guppa. För att inte tala om ankmunnar...
*Påpekar att bondage osv inte ses som förnedring av oss, men som ovanstående skrev, 20 killar som knullar en tjej, nej, det går helt bort, så totalt ointressant. Inte heller filmer där man tydligt ser att tjejen är påverkad, eller där man ser kuken vika sig dubbel pga att hon är torr och han är lite halvslak.
Det finns alltså ytterst få filmer som duger åt oss Tack och lov för privatfilmarna säger jag.
missade att det va för brudar bara..tassar härifrån...tjingtjong
Jag gillar det, men kollar rätt sällan nuförtiden eftersom det gör mig avtrubbad. Har inga problem alls med att en partner kollar på porr. Är 31 år.
Gillar en del porr, men inte den som blivit trendig på 90-2000-talet med gangbang av småflickor, grov analsex och unga tjejer som får vara spermabank åt 10-20 killar. Fattar mig inte på hur framförallt unga tjejer kan tillåta sig att förnedra sig på det sättet. De män som är med i sådana filmer måste vara gravt personlighetsstörda och helt sakna samvete och värdighet. Men jag gillar "vanlig" porr, med sex mellan 1 och 1 och det ska finnas en erotiskt eggande känsla och inte bara pang på och "ta emot din jävla slyna".
Man lever kanske i fel tid..
Vill också se ansiktena f ö och vill ha scener där de mer älskar med varandra än bara knullar på och skriker och fejkar så uppenbart.
Tycker att det finns bra porr och dålig, så svårt att säga något generellt sådär.
Kollar väl någon gång i månaden kanske.
Har inget emot att sambon kollar (fast det är ju för att jag tycker att han kollar på saker som känns okej, hade det varit äckliga saker hade det nog inte känts så upphetsande direkt), men det hade varit trist om han gjorde det varje dag liksom. Han kollar inte när jag är med utan om han är själv av någon anledning, samma för mig.
34
Fattar inte den här fascinationen över analsex. Hur fan kan det vara tändande att knulla någon i samma hål som man skiter med? Bajs på snoppen - är det upphetsande? Sjuk jävla trend..