• Cicci81

    Mammagrupp Värmdö/Nacka

    Hej alla mammor där ute i höstmörkret.

    Cecilia heter jag och är 33 år gammal. Jag bor ute på Värmdö men mina 3 barn (plus 2 bonus barn) jag Har en liten dotter på 8 veckor så är nu mammaledig och tänkte kolla om det är fler än jag som skulle tycka att det skulle va kul och mysigt att träffa andra mammor som man kan dela lite tankar och idéer med samt ta en och en annan fika :) vore trevligt nu när hösten och vintern snart är här.

    Hoppas vi ses!

    Kram Cicci

  • Svar på tråden Mammagrupp Värmdö/Nacka
  • Keyla
    Cicci81 skrev 2014-10-27 18:14:37 följande:

    Hej alla mammor där ute i höstmörkret.

    Cecilia heter jag och är 33 år gammal. Jag bor ute på Värmdö men mina 3 barn (plus 2 bonus barn) jag Har en liten dotter på 8 veckor så är nu mammaledig och tänkte kolla om det är fler än jag som skulle tycka att det skulle va kul och mysigt att träffa andra mammor som man kan dela lite tankar och idéer med samt ta en och en annan fika :) vore trevligt nu när hösten och vintern snart är här.

    Hoppas vi ses!

    Kram Cicci


    Hej Cicci

    Jag bor i Hammarby Sjöstad (31 år) med min dotter (född mars -14). Är ensam med henne så jag har ganska långt kvar på min ledighet ;) Jag ses gärna och promenerar eller så ute i Nacka med omnejd. De flesta av mina vänner har ngt äldre barn och är således inte lediga i samma utsträckning :)
  • Jessio75

    Hej Cissi och andra Nacka mammor,

    Jag heter Jessica och jag fick mitt första barn för 2,5 veckor sedan. Jag är 39 år och bor i Eknäs i Saltsjö-boo, precis efter skurubron. Jag skulle gärna träffas för promenader, fika mm. Vore jätteskoj???? Hoppas vi kan få till en date snart,

    Vh Jessica

  • kattis73

    Hoppar in här och chansar att nån läser! Jag är en 29 årig värmdötjej som är mammaledig m min 7 veckor gamla dotter. Jag träffas gärna o fikar el tar en promenad nån dag! ????

  • Monkeybargym

    Hi everyone,
    My name is Mark and I own a gym called Monkeybargym Sweden, we concentrate on movement functional training and using your whole body to have fun while you train.
    I would like to get the word out about our gym and our training methods, I would like to host some classes for those of you that are Mammaledig free of charge for a week. We are located in the same building as Vattenhusset Orminge, Svarvarvägen 4b  Saltsjö-boo. We have lots of place for buggys and babies and also microwave oven and high chairs....
    So if you are interested send a mail to info@monkeybargym.se and we will reply with class times. Classes are limited to 10 people but if we get enough interest we will have more classes.
    I speak fluent Swedish but you can also practice you english as you train if you want!!
    Kind regards
    Mark
    Monkeybargym Sweden

  • Cicci81

    Hej Alla ni som har svarat :)

    Har missat att logga in här på familjeliv. Så hur har det gått för er? Har ni fått till ng fika? Promenad? Jag bor ute i Strömma/Värmdö. Här är det helt underbart att promenera, när solen skiner ???? men annars oxå. Ska vi försöka få till en promenad/fika date??

  • MiaNacka

    Hej!

    Min son är 14 månader gammal och vi bor i Nacka. Vi hänger ofta på öppna förskolor eller i lekparkerna på Söder och träffar gärna andra mammor och barn för promenad/fika. :)

    Mvh
    Mia

  • EmRu

    hej på er!
    Jag heter Emelie och är 24 år. Min dotter är snart 6 månader och vore jättekul att lära känna någon!
    Bor i saltsjö-Boo i nacka :D

  • Madeleine78

    Hej,

    Madeleine heter jag och är nyinflyttad i Saltsjö Boo (Boo Strandväg)

    Har en dotter, Mika, som är 9 månader och önskar gärna sällskap på mina vagn och hundpromenader.

Svar på tråden Mammagrupp Värmdö/Nacka